BooBoo skrev 2010-01-08 20:32:18 följande:
Same here! Hatar att gå i klädaffärer som spelar MJ på högsta hela jävla tin.. Lugna låtar lyssnar jag inte på.. Låtar som For all time tex .. Det brister. Lucky me så har jag inga vänner som är stora MJ fans.. Men MJs bortgång tog hårt på mig.. Jag var inte bered på de alls..
Nej, det är sällan jag lyssnar på de lugna låtarna. Det gör jag endast då jag känner mig redo att släppa taget och gråta. Och det är låtar som andra kan spela utan att känna som jag. Har en kompis som har YANA som ringsignal nu helt plötsligt. När vi pratar i hemtelen och det ringer i bakgrunden i hennes mobil låter hon den ringa tills personen lägger på, det är FRUKTANSVÄRT. Man är helt oförberedd.
Samma här, det kändes som att han alltid skulle finnas där. Så pang bom fick man ett slag under fötterna, "nu är han borta". Inget "han är sjuk" eller liknande, ingen förberedelse. Jag kan fortfarande inte uttala D-ordet om M. Måste jag säga det så använder jag "gick bort", det andra ordet är för verkligt, det går inte.