Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-08 15:46:21 följande:
    ... ow! Not tonight Känner för en enkel romantisk komedi.. Typ I hennes skor.. Holiday.. Jo jag gillar Cameron ... Även Jude law.. Drew Barrymore... Dom får gärna vara med i filmen
    Okej. Men nån gång måste du se den iaf.
    Ta The Proposal då? Jag tyckte den var helt okej, många roliga repliker som fick mig o garva!
  • Ogabinne

Jag vill se den där Morgansfilmen med SJ Parker, men den fanns inte tillgänglig sist jag försökte... {#lang_emotions_undecided}

• Ogabinne

Hahaha jag älskar när det inte blir helt rätt.
    Storebror kom precis här och var lite ledsen, frågade vad som hänt och han svarade "Jag slog min jättetå!"

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-08 16:16:04 följande:
    Men jag blir bara hungrigare och hungrigare.. Men vill titta klart på filmen som jag och en killkompis kollar på Benjamin Botton, sen får vi se vad som händer.. Vill helst äta innan nästa kompis kommer..
    Vilken film kollar du på sa du? Är du själv?
  • Ogabinne

Jag ger upp. Jag vinner. Åker till affären. C ya!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-08 16:31:22 följande:
    Nähäpp..."The Proposal" måste stå och ladda. Det blir "The Hangover" vilket jag också velat se. Bara så ni vet. Alla har läst detta nu va? Jag kommer köra ett strikt förhör senare ikväll! So long suckers.
    Undrar om vi kollar på samma ställe för det tog mig 3 timmar att se den filmen. Kolla 5 minuter, ladda 5. Men jag tog mig igenom den.
    The hangover är RIKTIGT rolig!

Boo: Haha, expressleverans? Man kanske kan mmsa över? Trycka in i USB'n?

NUU sticker jag.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-08 17:38:34 följande:
    ÖgonbrynWow! Fifan... Helt jävla otroligt.. Hur gjorde du? Min käre sambo kom nyss hem med två geisha kakor och 1.5 L cola... Jag sa bara att jag ville ha en flottig pizza..
    AHAHAHAHAHA! DET FUNKADE!!!

Vi kom precis hem, håller på o värmer köpepizza i ugnen. Blev så sugen på mozarella av allt ert pizzatjöt så det fick följa med en sådan hem. Mozarella, pesto, massa smask! en påse geisha fick jag med också... Hujedamig, kollade kvittot nyss, o min påse ihop med kidsens småpåsar blev 1160 gram. Vi köpte lösgodis för 92 spänn.. Gode värld, detta får bli sista svullohelgen, på måndag börjar dagis och allvaret igen.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-08 18:10:58 följande:
    Skrattar så att tårarna rinner även fast filmen är slut HAHAHAHAHAHAHAHA!!
    Ja visst var den bra!!
    Jag satt med en sån där härlig glädjekänsla hela kvällen efter jag såg den!
  • Ogabinne
    Elvis: That's the way it is
    Kanal 8.
    20:00 - 22:05

Amerikansk dramadokumentär från 2001. Den 31 juli 1967 gjorde Elvis Presley comeback efter nästan 10 år frånvaro. Konserterna slog alla publikrekord och sparkade igång karriären igen. Filmen berättar historien om en man som förbereder sig emotionellt inför comebacken, fansen som strömmar till Las Vegas och det skälvande liveuppträdandet från mannen som gav oss rock’n’roll.
    Medverkande: Elvis Presley, James Burton, Glen D. Hardin, Charlie Hodge, Jerry Scheff

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-08 19:11:25 följande:
    Åhh den väntar jag på att den ska komma in till cdon.com...Får hålla mig till youtube så länge tyvärr.Mamma lär vilja se Let's Dance ikväll. Vill jag också, men det är ju som det är. Ska se reprisen imorgon.
    har du inte åttan?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael