Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nämen, det blev svart! Med olika storlek på text o allt. Ja jävlar I'm good!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-07 18:39:31 följande:
    Jag ahr oxå sett att det ibland blir grått när man skriver men svart när man postat det.
    Ja, detta FL, ett mysterium.
  • Ogabinne

Lillebror är hemhämtad så nu är vår lilla familj komplett en vecka framöver. Kidsen har precis gosat ner sig i min säng i pj's o kollar tv, snart läggdags för dom. Ikväll är The Breakup på tv, lagom mysig film för mig.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-07 19:30:32 följande:
    Kollade upp den och den fångade mitt intresse
    Har du inte sett den så tycker jag du ska se den.
  • Ogabinne

God morgon! Eller god middag. Kanske god eftermiddag rent av?
    Här är det full rulle igen, det är märkligt hur ett barn är ett barn, o man tror att två barn är två barn men nej, två barn är fjorton barn.
    Solen skiner från en klarblå himmel här, snön ligger fortfarande vit på marken. Tror jag ska stoppa ner kidsen i pulkan o dra ut dom i skogen.

Har ni sett Mariah Careys fylletal? Så söt så.

">

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-08 13:26:42 följande:
    Det var sött för hon erkände ju att hon var full liksom haha Hon är så gullig, som tur är, men lite pinsamt var det
    Haha ja, det var det som gjorde det "okej" tycker jag, att hon bad om ursäkt för hon var full. Så länge det är oskyldigt tycker jag -varför inte?
  • Ogabinne

Nu är vi hemma igen. Isbitar! Tog på oss mängder med kläder, laddade en kanna oboy och gick ut med pulkan i skogen. Hade det inte varit så förbaskat kallt hade jag stannat där till kvällen, så otroligt mysigt o barnen har så kul. Men, en och en halv timme är inte illa det heller, och OJ så skönt att komma hem. Nu tänker jag inte sätta foten utanför dörren på resten av dagen.

• Ogabinne

Fast nu upptäckte jag att jag har skitlite cola kvar, och väldigt få cigg, och ingen geisha, bara lite ostbågar i skåpet. Så, nu är frågan, snåla som fan och vänta tills i morgon? Fast känner jag mig rätt så kommer jag bli skitsur på mig själv ikväll när kidsen sover o jag sitter här apsugen på cola o geisha med världens nikotinabstinens och förbanna mig själv för att jag inte åkte.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:37:20 följande:
    Nån bra film ni kan rekomendera..
    Precious Precious Presious!!!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:43:08 följande:
    Taskigt.. En sån vän har jag oxo haft.. Eller vi har fortfarande vänner, men ungås inte lika mkt som förut.. Håller inte de hon lovar, passar inte tider.. Gah! Riktigt irriterande..Det är nu din vän ska komma hem till dig med en kass skvallerblaska o choklad till dig Minns när jag gick i mellanstadiet o hade en bästis. Shit va länge sen.. Iaf.. När nån av oss var sjuka så kom den friska på besök med skvaller o godis Nu bryr sig ingen, haha!
    Haha jag hade en likadan kompis i gymnasiet. När en av oss var sjuk eller "sjuk" tog den andre ledigt o höll den sjuke eller "sjuke" sällskap.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael