All we want for Christmas is Michael
Nämen, det blev svart! Med olika storlek på text o allt. Ja jävlar I'm good!
Nämen, det blev svart! Med olika storlek på text o allt. Ja jävlar I'm good!
Lillebror är hemhämtad så nu är vår lilla familj komplett en vecka framöver. Kidsen har precis gosat ner sig i min säng i pj's o kollar tv, snart läggdags för dom. Ikväll är The Breakup på tv, lagom mysig film för mig.
God morgon! Eller god middag. Kanske god eftermiddag rent av?
Här är det full rulle igen, det är märkligt hur ett barn är ett barn, o man tror att två barn är två barn men nej, två barn är fjorton barn.
Solen skiner från en klarblå himmel här, snön ligger fortfarande vit på marken. Tror jag ska stoppa ner kidsen i pulkan o dra ut dom i skogen.
Har ni sett Mariah Careys fylletal? Så söt så.
">
Nu är vi hemma igen. Isbitar! Tog på oss mängder med kläder, laddade en kanna oboy och gick ut med pulkan i skogen. Hade det inte varit så förbaskat kallt hade jag stannat där till kvällen, så otroligt mysigt o barnen har så kul. Men, en och en halv timme är inte illa det heller, och OJ så skönt att komma hem. Nu tänker jag inte sätta foten utanför dörren på resten av dagen. ![]()
Fast nu upptäckte jag att jag har skitlite cola kvar, och väldigt få cigg, och ingen geisha, bara lite ostbågar i skåpet. Så, nu är frågan, snåla som fan och vänta tills i morgon? Fast känner jag mig rätt så kommer jag bli skitsur på mig själv ikväll när kidsen sover o jag sitter här apsugen på cola o geisha med världens nikotinabstinens och förbanna mig själv för att jag inte åkte.