• mona83

All we want for Christmas is Michael

Nu börjar det

• mona83

Åh vilken gåshud jag kände att jag fick på armarna av att höra pojken sjunga Ben

Har visserligen sett den på youtube förut

• mona83

aww, vad underbar han såg ut med alla barnen på klippen under Heal the world

• mona83
    kokostoppen skrev 2009-12-25 21:30:24 följande:
    är det någon som tror han lever med den där ambulans scenen?
    Om du menar den där när han hoppar ur skåpbilen?
    Nej tyvärr, Mj skulle aldrig låtsas att han dog. Han skulle inte vilja såra nån av sin älskade så mkt så nej.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-25 21:31:42 följande:
    MEN MEN! Hon förstör You are not Alone :'( Känns som om sjunger med tänderna :S
    Ja hon sjöng för illa...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 21:37:06 följande:
    Skåpbilen är ju redan bevisat att den var fejk. Det var ett test för att se hur snabbt folk hakade på. Såg du intervjun med de som gjorde den?Skåpbilen fick mig att tro...
    Ja den vet jag att man erkände att den var fejk.
    Är ju bara helikoptern annars. Men det är ju för att kamera vinkeln ändras lite så det blir skuggor som lurar ögat .
    Jag hade önskat att han levde faktikst....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 21:39:10 följande:
    Haha jag tycker ingen är bra. För MJ gör det så mkt bättre. Vill höra MJ ist. Fast Brittan skulle jag nog vilja sudda ut, tycker hon gör deras framträdande för jävla dåligt.
    Uscher eller vad tusan han hette som var utklädd till Tarzan sjöng inte alls bra :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 21:41:29 följande:
    Även fast jag inte tror längre så har jag hoppet kvar.Förlorar man hoppet förlorar man allt.
    Ja hoppet är det sista som lämnar en...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael