• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-26 00:03:14 följande:
    Brittans sång passar ihop med MJs röst ungefär som oboy passar med cola. Inte alls mao. MEN, det framträdandet är bättre underhållsmässigt än det andra. Han kör på väldigt mkt mer med Brittan.
    Är det nåra som passade bra ihop röstmässigt så är det Freddie Mercury och Mj

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:13:36 följande:
    Ja det håller jag med om.
    Jag älskar den låten Har den på mobilen.
    Vart överlycklig när jag hittade den. Mina 2 favoriter i samma låt

Tyvärr så tror folk att Freddie Mercury och Mj spelade in State of shock, men det är så galet fel.... Vem som helt hör att det inte Freddie Mercury som sjunger i den...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:18:45 följande:
    Jag med. Eller vänta. Jag är ju nucka sen 2,5 år tillbaka. Jävlar, var det så länge sen! Kanske rent av blitt oskuld igen!?
    Oh no, jag har blitt oskuld igen . 3 år sen jag vart nucka ju
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:23:34 följande:
    Tack! Då slapp jag vara ensam! Konstigt nog efter så lång tid så bryr man sig inte längre, det är som om sex inte längre existerar i ens hjärna! Sen när man väl är på att då plötsligt vill man ha de igen igen igen!
    I början var det en väldig omställning, men nu ja nu tänker man aldrig på den biten.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:27:58 följande:
    Nej det är märkligt hur kroppen stänger av suget efter det man inte får.
    Väldigt.... Men fan tänk vad jobbigt det hade varit om dne inte gjorde det och man ständigt var sugen. Tänk dig att gå så i flera flera år :-/. Man hade ju avlidit :-/

Slängde ut karlsloken veckan innan jul 06, var i 3dje månaden med Leah.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:31:23 följande:
    Nu ska ja hoppa i säng så jag orkar upp i morrn. Night night nuckor
    Visst fan, ungarna la sig ju vanlig tid :-/. Tänk om dom vaknar vanlig tid då med, dvs kl 7
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:33:02 följande:
    Ja då hade man nog haft en låda dongs hemma. Jag har en kompis som är så otroligt sexberoende att hon trots sina kortvariga relationer alltid har sex med en eller flera i tid och otid. O får hon inte det går hon runt dunderkåt och förbannad dagarna i ände. Fattar inte riktigt det där.
    Då är det riktigt illa....
    Glad man slipper gå runt så iaf
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:34:51 följande:
    Ja, här blir det också sängen nu. Vill nog inte veta var jag hamnar i drömmens värld i natt efter denna kvällen. haha!! Nightynight girls!
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:35:02 följande:
    godnatt vare ja...
    Ja jag ska oxå säga go natt.... Så man hinner sova alls
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 00:37:06 följande:
    Jag ska se klart slutet på "10 things I hate about you"...sen äre läggdags för mig med
    Den är bra
  • mona83

Verkligen roligt väder idag. Regnat typ hela dagen och nu snöar det....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael