• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-26 00:43:25 följande:
    Här har det snöat hela dan :O
    Inte här kan jag lova, regnat och blåst massor. Gångbanorna är typå bara slask här. men nu ser man att det bara är snö som kommer för det lägger sig vitt på gångbanorna nu.
    Så mkt snö kvar här visserligen, märks inte att en del regnat bort. Mer än på att det är slaskigt ute...
    Men det är + grader här, dock 0 gradigt....
  • mona83

Och barnens pappa håller på och smörar ihjäl sig nu.
    Det enda jag gjorde, han har fått alla dessa kilon jag har tappat och nu har han börjat vikväktarna. Han sa att han hade tappat motivationen att röra på sig och då kom jag med rådet delmål med belöning när man nått det och att man kommer väldigt långt på en 20 min promenad varje dag.

Så nu skriver han hur gullig och snäll jag är som ger honom tips och råd när jag borde hata honom.... Jag svarade att man kan ge råd ändå....
    Sen har det gått 3 år, kanske dags att gå vidare med sitt liv helt....

• mona83

Men va fan, nu tycker han att jag ska skaffa barnvakt så att han och jag kan gå på bio själva!!
    Träffa barnen istället.... Varför skulle jag vilja träffa honom utan barnen? Av vilken anledning?

• mona83
    mona83 skrev 2009-12-26 09:56:00 följande:
    Men va fan, nu tycker han att jag ska skaffa barnvakt så att han och jag kan gå på bio själva!!Träffa barnen istället.... Varför skulle jag vilja träffa honom utan barnen? Av vilken anledning?
    Varför är det alltid mig han är ute efter när han vill ses?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 11:00:04 följande:
    God morgon! Mona: Oj, är han full eller vad är han ute efter?
    Ja enligt honom så tyckte han bara att jag behövde komma ut lite. Han skulle bjuda... Men jag vet nog att han är ute efter nått... Eller jag tror det iaf. Känns inte som nån bra ide då jag inte vill träffa honom alls trots han är barnens pappa. Jag känner mig inte bekväm att umgås med honom....
    När hyan och jag bara var vänner, jag var förlovad med killen innan ja då försökte han kyssa en när han visste att jag hade sambo....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 11:04:02 följande:
    mona83 - haha vilken tönt att han tror att han kan få dig tillbaka han inser väl först nu vad han har förlorat! stå på dig!
    Jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till honom, skulle aldrig kunna lita på honom. dessutom har han ju visat i typ 4a år vilken sorts pappa han vill vara. När vi bodde ihop tills Tobias var 11 mån hade dom iaf ingen kontakt för han var ju aldrig hemma.
    Min dåvarande bvc tant hon sa det att ja du har sambo men det känns mer som du en ensamstående....
    Den bästa bvc tant jag haft.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 13:25:00 följande:
    Är det bara jag, BooBoo och Brooke som har facebook??Strax åker iaf mitt dansuppträdande upp där
    Ja jag har det då inte.... Fast folk tjatar må ni tro...
    Var en som försökte locka mig att skaffa facebook för att killen jag var förlovad med fanns där. Han jag hade skickat brev till för nåra veckor sen, nämnde det som snabbast.
    En Sk vän påstår att han vill ha kontakt igen men att han inte riktigt vågar. Så hon tyckte jag skulle skriva till honom där. Men jag sa det att vågar han inte adda mig på msn hur ska han våga skriva till mig på facebook?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 16:56:47 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:42:26 följande:
    Jaaa disktrasan har jag också sett!! Aldrig i livet att jag skulle torka skit med Michaels ansikte. Eller är det meningen att man ska ha de som prydnad. En disktrasa på väggen? Njääääe!
    Inramad på väggen är det enda ställe Mj passar om han skulle vara en disktrasa
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael