• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-26 19:49:59 följande:
    För den som har TV...Ikväll går "Gilbert Grape" kl 23:15 på Tv4+
    Jag såg det, Synd att den börjar så sent
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 21:16:17 följande:
    Jag vet fortfarande inte om jag ska se Pearl harbor eller Sagan om ringen help me!
    Pearl Harbour, sagan om ringen suger sten hårt .
    Går den på tv btw? Alltså Pearl Harbour
  • mona83

Eller fan, ska man tacka ja till gratis bio.... Eller njäää han kan ju få för sig saker och ting...

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-26 21:29:07 följande:
    *talk to the hand coz the face ain't listening" haha! Försöker han nåt så är det bara o va ICECOLD
    Jag tror inte ens att jag vill synas med honom liksom.... Jag tycker fortfarande jäkligt illa om honom som person
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-26 21:41:05 följande:
    Ja du gör det som känns bäst. Har han vart med o firat jul med er?
    Nepp det har han inte varit. Vilket jag inte vart förvånad över ett dugg.
    Vi var hos barnens farmor och farfar på julafton, barnens pappas ursäkt var att hans morbror skulle komma och det skulle vara mkt alkohol med då... Så då ville han inte komma....
    Visst tänkte jag... Det kommer vara iaf tre små barn i åldern 2-4 år så sure...
    Nu var denne morbror nedsupen, så han kom inte...
    Tobias fyller snart 4a år och jag vet med 95% säkerhet att han inte dyker upp då heller, inte ens hör av sig eller nått...
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-26 21:46:43 följande:
    Nepp det har han inte varit. Vilket jag inte vart förvånad över ett dugg.Vi var hos barnens farmor och farfar på julafton, barnens pappas ursäkt var att hans morbror skulle komma och det skulle vara mkt alkohol med då... Så då ville han inte komma.... Visst tänkte jag... Det kommer vara iaf tre små barn i åldern 2-4 år så sure... Nu var denne morbror nedsupen, så han kom inte...Tobias fyller snart 4a år och jag vet med 95% säkerhet att han inte dyker upp då heller, inte ens hör av sig eller nått...
    Men barnen fick iaf en julklapp var....
  • mona83

Åh vad jag hatar dessa serier när det är förbjuden kärlek med och dom inte kan få varandra....
    Jag vill ju att dom ska få varandra ju...

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 22:20:52 följande:
    MEN! Vart tog ni vägen?
    Jag fastnade i Törnfåglarna på 4 gold
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 22:29:38 följande:
    uuuääähhh
    Blev du lessen över det?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-26 22:48:52 följande:
    Näe, bara överdramatiserar för att få din uppmärksamhet mohahahaha
    Jaha, ja dte lyckades du med Var det nått du ville?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael