• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-26 23:38:11 följande:
    Ja, jag slog upp det precis.
    Jag med

Visste väl att det där Bondi beach fanns som vetrinärs serie oxå
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-26 23:40:59 följande:
    Ja helt dumma är vi inte!
    Nej för tusan
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-27 00:39:52 följande:
    ska titta på In the closet.. OCH.. Måste se Lizas uppträdande igen. Var det verkligen bara jag som gillade det? O var jag den enda som inte ville nypa MJs roompaa? haha!
    Ja du måste vara den enda som inte vill det. Hur het som helst i dom där vita brallorna ju
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-27 17:22:42 följande:
    Bröllopsfixaren, Bodyguard och Underbar och älskad av alla. Fan vad jobbigt det blev nu då.
    Bodyguard skulle jag ha kollat på av dom.
    Men här blir det törnfåglarna igen, jag är lite kär i prästen och har alltid varit det när jag ser serien
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-27 18:21:24 följande:
    Vart det nån som såg Tina Turner konserten? Gick samma kväll som MJ gick..Hoppas den går o se i Play
    Nope, men jag har sett den nått annat år vet jag
  • mona83

Varför fastnar man ALLTD för filmer där dom som älskar varandra inte kan få varandra och så sitter man nästan själv och grinar för det :-/

Borta med vinden är ju en sån film, den älskar jag men hatar slutet.
    Törnfåglarna är oxå en sån serie, bara för att prästen vill bli påve så kan dom inte få varandra....

• mona83

Jahapp ska man behöva lyssna på katten i natt då.
    Trodde hon skulle hinna kastreras innan hon började löpa igen. Hon har alltid uppehåll med löpandet från hösten och fram tills det är vår, men hon har redan börjat igen...
    Skulle kasterera henne runt barnbidraget och hade hoppats på att hon inte skulle hinna börja igen.
    Ville vänta tills hon hade fått lägga på sig igen för hon blir så spinkig framåt hösten så jag hade skämts ihjäl att lämna henne hos en vet då.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael