• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-18 16:48:02 följande:
    Han hade lite för mycket rockröst för att vara en pojkbandssångare tycker jag men tyvärr så brukar ju killarna från idol bli såna där fjortisidoler så det skulle inte förvåna mig om han får en massa såna låtar bara...
    Jag tkr han har en unik röst.. Han låter inte som alla andra..
  • Brooke

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Min kamera åkte ner i golvet och nu är hela jävla objektivhuset fel :'( FY FAn den är bara ETT ÅR! :'(
    Jag hoppas dem inne på fotosjuan kan få till det då skulle jag bli SKIT glad.. FAN FAN FAN har tårarna som bränner i ögonlocket.. =( Får åka in i morgon dit. Med buss eller med bil. Måste komma till dem..

• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-18 18:49:31 följande:
    Det var ju ondödigt o kasta kameran i golvet Sandra. Vad gjorde du så för? Du vet, min mamma sa alltid till mig när jag var i mina aggressiva tonår "Snälla nån, du KAN inte bli arg på döda ting!!!" Ser mig själv i mitt rum vansinnig för att något inte funkade som jag vill... AAAAAHHH!!!! PANG PANG!!! Den funkar iiiinteeeeee!!! Bom Krasch! Jävla satans skitgreeeeeeej!!! SVISH KABOM! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!
    Jag tappa den av nån konstig anledning, jag hade ett stadigt grepp om den men tappa den iaf :S
    Och jag är ingen tonåring jag är vuxen..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-18 18:49:31 följande:
    Det var ju ondödigt o kasta kameran i golvet Sandra. Vad gjorde du så för? Du vet, min mamma sa alltid till mig när jag var i mina aggressiva tonår "Snälla nån, du KAN inte bli arg på döda ting!!!" Ser mig själv i mitt rum vansinnig för att något inte funkade som jag vill... AAAAAHHH!!!! PANG PANG!!! Den funkar iiiinteeeeee!!! Bom Krasch! Jävla satans skitgreeeeeeej!!! SVISH KABOM! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!
    Det måste ha varit ödet, för att mamma såg att man kan byta in sin gamla kamera till en ny kamera som har dubbla skärmar =) då får man 900:- den kostar något på 2000 annars men om man tar med sig en kamera och byter in den så får man köpa en kamera för 1999 :P Och då ska vi göra det =), ska inte lämna in min till expert men får se om dem kan fixa den på plats eller om dem måste skicka in den. Då är det ingen idé att lämna in dem om den kostar för mkt.. Dem kanske måste byta hela jävla objekthuset =( och det kan kosta tusen lappar..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-18 19:06:45 följande:
    Jag skojade. Och utökade mitt skämt med en historia från min egen tonårstid. Skrev aldrig att du var en tonåring. Du måste lära dig att ta skämt med lite ro Sandra. Lighten up.
    jo jag förstod det, men jag är så jävla arg på mej själv så jag spricker snart.. Skulle vilja ha sönder en tv eller nått. IVll ha lördag morgon istället. Men går inte och lägga sej nu
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-18 19:23:38 följande:
    Förstår att du blev arg. På din kamera, eller dig själv som tappade den. Inte på mig hoppas jag! Ja, det finns ögonbrynfärg, men jag vill matcha håret. Tycker det ser så skumt ut med olika färger på hår och ögonbryn. Men ja, det blev bra iaf! Alla slitna fula spretande toppar bortklippta också. NöjdNöjd!
    Nej nej naturligtvis inte, jag är arg på både mej själv och på kameran. DÅ tkr jag du go for it...

Ogabinne skrev 2009-12-18 19:25:08 följande:
    Jag fick ett tips av en frisör en gång, som jag tycker var himla bra. Om man inte vill färga ögonbrynen. Istället för att måla med ögonbrynspenna som oftast inte blir så snyggt. Ögonskugga! Bara att lägga på en fin brun nyans med en mjuk borste.
    aha coolt =)
    Har du något tips på hur man gör en snygg snelugg? min lugg är så jävla lång så jag vill klippa den lite snett men orka gå till frisören för att toppa håret :S
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael