• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-17 11:32:43 följande:
    Joho hahaJag kommer inte palla att berätta för alla när jag har mina tester ifall att jag inte klarar dom inom de här två månaderna som man har på sig, så jag är lite hemlig om det tills vidare Kan säga såhär mycket, jag har inte min uppkörning i år!
    Jag har varken eller i år.. Har inte talat om NÅGOT för mamma eller pappa, ska försöka ta mig till vägverket själv dem dagarna jag ska dit =) måste titta vilken buss det är som går dit :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-17 11:50:14 följande:
    Men har ni inget krav på körskolan att ni ska vara godkända på repetitionsfasen och sluttestet innan ni gör teorin?Jag blev godkänd på repetitionsfasen och sluttestet igår...tog en väldans massa timmar för man måste ju bli godkänd på rep-fasen tre gånger och sedan blev jag godkänd på sluttestet en gång. Man ska ju egentligen bli godkänd på sista testet tre gånger, men då var jag så trött så jag pallade inte att sitta där längre.Men vi får inte ens boka in oss hos vägverket förrän vi har blivit godkända på det där sista...
    Jag har bokat in mig och jag har tid kvar att plugga på.. Så jag ska åka in nästa vecka mån-tis.. Måste åka in tidigt på tisdag för ajg ska till en grej, stöd för söka arbete. Ska bli skönt och få men samtidigt så är jag inte så jätte haj på att gå upp svintidigt. Men men sånt är liget.
  • Brooke
    Brooke skrev 2009-12-17 11:53:27 följande:
    Jag har bokat in mig och jag har tid kvar att plugga på.. Så jag ska åka in nästa vecka mån-tis.. Måste åka in tidigt på tisdag för ajg ska till en grej, stöd för söka arbete. Ska bli skönt och få men samtidigt så är jag inte så jätte haj på att gå upp svintidigt. Men men sånt är liget.
    När jag gjorde teorin alla fem gånger så var jag godkänt på en utav dem, sen blev jag godkänd med tiden men gick iaf inte på teorin.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-17 11:56:18 följande:
    Okej! Usch va jobbigt :/ men du fixar det nån gång det gör alla!
    Mm det säger alla, men vad har jag gjort? Joo kuggat alla GÅNGER! SÅ jag tror inte på dem där orden längre. Det funkar iaf inte på mig. Men på uppkörningen så fixa jag det på en gång.. Så där har jag fördelen..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-17 11:55:40 följande:
    Jomen, körskolan har inget sådant krav på er elever då eller?För så har ju nästan varenda körskola i hela Sverige, för att dem vill upprätthålla standarden. Ju fler elever de skickar iväg som inte blir godkända, desto större risk är det ju att affärerna går dåligt. Så därför så vill dem att man ska vara godkänd på alla tester innan dem tycker att man är redo för teoriprovet.
    Joo dem tkr vi ska vara godkända på de flesta.. Men som sagt jag har tid att plugga. SKa hårdplugga nästa vecka tre dar..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-17 12:03:09 följande:
    Jag tror på dem eftersom att jag hänger i körkortstråden här på FL och där är det flera som har kuggat jättemånga gånger men till slut har tagit kortet jag har sagt åt dig flera gånger att hoppa in där men du gör det aldrig
    Jag har inte kollat efter den eftersom jag inte vet vad jag ska söka på, du kan väl skicka den på msn? Adressen alltså 
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael