Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Åh! Jag hittade "svenska hjältar" galan på tv4 play, jag missade den så jag ska titta nu medan jag äter min frukost

• Bevabus

Din andra trollunge då?

mona83 skrev 2009-12-15 09:08:42 följande:
    Är dessvärre ingen pysslar mamma. Varje gång jag börjar på nått ja då går Leah iväg och river med annat.... Hon har ingen tid till att sitta i 5 min ens....
  • Bevabus

du sa godnatt på msn till mig och ogabinne iaf

BooBoo skrev 2009-12-15 09:28:41 följande:
    Trodde verkligen jag sa godnatt! Oh my I'm such a idiot!
  • Bevabus

Pynta granen med honom då och så får Leah vara med lite när hon vill?

mona83 skrev 2009-12-15 09:44:53 följande:
    Han kan sitta hur länge som helst om han är intresserad. Men så har han varit hela tiden. Leah hon börjar men springer vidare till nästa efter 3 sek. Känns iaf som det...
  • Bevabus

Aa jag tittar på "svenska hjältar"

mona83 skrev 2009-12-15 09:45:55 följande:
    Svenska hjälten?
  • Bevabus

En gala som sänts på tv två år i rad nu. Jättebra! De hyllar 6 svenska hjältar. Personer som i vardagen har räddat andra
    Jag blir så glad varje gång den kommer på tv för att då hyllar man de personerna som FÖRTJÄNAR att bli hyllade som kungligheter!
    Du kan se det på tv4 play.

mona83 skrev 2009-12-15 09:48:27 följande:
    Vad är det?
  • Bevabus

Men det låter ju jättebra!

mona83 skrev 2009-12-15 09:50:02 följande:
    Funderar på att gå över till brorsan en sväng. Får man lite vuxen sällskap. Dagen blir lite roligare och jag blir inte lika uttråkad och grinig mot barnen....
  • Bevabus

Du får titta senare ikväll när ungarna snarkar

mona83 skrev 2009-12-15 09:52:23 följande:
    Går det nu tänkte jag skriva Jo men det programmet har jag hört talas om, men har inte ro att kolla på såna där galor..... Sen skulle ungarna slå ihjäl varandra om jag satte mig och kollade. Får vara glad att jag lyckats sitta här korta stunder till och från så här långt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael