Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

HAHA skojar du?? Har du missat alla gånger jag har kallat BooBoo för bitch och hon har kallat mig för .....ja, nu ska vi väl inte räkna upp alla skitsaker kanske
    Är inte det ironi så säg...

Brooke skrev 2009-12-14 19:55:28 följande:
    Jo det är jag men varenda gång så är det alltid jag som hamnar i fokus och det är alltid jag som gör något. Och jag är ironisk men inte alltid, speciellt inte när det gäller kärleken..
  • Bevabus

Ge honom vad han tål Ogabinne! KOM IGEN NU! En dask på baken sitter nog bra!

Ogabinne skrev 2009-12-14 19:57:39 följande:
    Va? Har du sett Karl-Evert hemma hos Sandra? MIN Karl-Evert? Dreglade han? Linkade han med högerbenet när han hasade sig fram med rulatorn? Nej nu jävlar ska han få!!
  • Bevabus

Äsch, korvmojsare. Typisk Salabo är vad du är! En liten Rövardottersälskare och tvåbarnsmamma. Såna har jag inget för!

BooBoo skrev 2009-12-14 19:58:39 följande:
    What the.. Vad kallar jag DIG för...?? PLEASE!!  Din.. din.. din... din jävla morot..
  • Bevabus

Ta me dem hit, jag kan knipsa the nuts för det billigaste priset du nånsin sett!

BooBoo skrev 2009-12-14 20:00:32 följande:
    Jag tror jag ska ta grodan till vetrinären...  och några honfiskar.. eller kankse hanorna.. Knipsa bollarna..
  • Bevabus

Eller en planka!

Ogabinne skrev 2009-12-14 20:01:13 följande:
    En dask på baken, de känner han inte under blöjan. Drar fram base-balle-träet!
  • Bevabus

Såna tycker jag väl liiiiiiiite bättre om

BooBoo skrev 2009-12-14 20:01:31 följande:
    två och en halvbarnsmorsa om jag får be
  • Bevabus

På med handskarna och gräva bara

BooBoo skrev 2009-12-14 20:03:23 följande:
    Hittar du deras små bollar då?
  • Bevabus

*slafs*

BooBoo skrev 2009-12-14 20:06:11 följande:
    Gräva i en fisk? Oh my.. Pls!! På med dykardräkten... sen måste en hlla i firren medans den andra knipsar. Ingen bedövning här inte..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael