Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Nu ringer det en klocka woho! Va kul Ogabinne!

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:34:18 följande:
    Men vadåååååå
    Ogabinne tänker hänga ut Brooke i pressen och vill veta om det är lagligt

• Bevabus

Jag hade nog hellre ringt vetrinären än pratat med djurskötare, för såna vet oftast inte alls mycket om hur djuren ska skötas (konstigt nog med tanke på att dem jobbar med det). Så jag hade ringt vetrinären också.

Brooke skrev 2009-12-14 19:35:42 följande:
    Bevvan - jag gick till zooet som Isadora var på och frågade om dem visste varför inte Isa äter hö, men han hade aldrig hört talas om att en kanin inte äter hö. Så han fråga vad jag använder för foder till henne och jag visade det och då sa han åt mig att köpa en grej för 19 kr, det var två påsar med Care+ du kan se en bild på min bdb. Och det är mkt fibrer i säger han.. Så vi får se om det blir bättre hon gillar det iaf så jag ska gå å  köpa en stor påse istället så kan man blanda lite så hon får i sig fibrer oxå!
  • Bevabus

Vad ska hon säga då? Det måste ju vara nå smaskiga nyheter

BooBoo skrev 2009-12-14 19:36:34 följande:
    Jamen kör så det ryker
  • Bevabus

Vi tycker inte riktigt om dig din lilla skitstövel där

Brooke skrev 2009-12-14 19:39:04 följande:
    eh what? vadå hänga ut mig.. :S varför just mej, :O ;P
  • Bevabus

Det gör hon ju! Hon är värre än jag!
    Jag håller mig till 34-åringar men Brooke blir ju kontaktad på nätet av 50-åringar och äldre! Det är väl lika bra att hon går i pension tillsammans med dem på direkten!

BooBoo skrev 2009-12-14 19:40:39 följande:
    Säg att hon dejtar gamla gubbar för pengar ... Yepp yepp
  • Bevabus

Om en kanin inte äter det som ska vara 80% av dess dagliga matintag, då är det rätt viktigt att ringa vetrinären tycker jag....

Brooke skrev 2009-12-14 19:39:25 följande:
    Mamma tycker inte att det behövs.
  • Bevabus

Men vet du...det tror inte jag du gör! Har du inte en hemlig pojkvän trots allt? Karl-Evert heter han väl?
    89 år, mustasch, löständer och fräknar...känns det inte igen?

Brooke skrev 2009-12-14 19:43:45 följande:
    Jag snackar inte med dem.. Och jag blockerar dem..
  • Bevabus

Som jag skrev igår.
    RING bara. Man måste inte ringa bara för att boka tid. Det är bara att säga:
    "Hej, min för övrigt friska kanin har slutat äta hö och jag är orolig över hennes hälsa då kaniner bör äta väldigt mycket hö. Vad tror ni det kan vara? Ska jag göra något annorlunda?".

Vi har ringt flera gånger angående Linus. En gång slutade han äta helt och bara stilla, ville inte att man skulle röra honom. Jag trodde han var på väg att dö. Han hade nog dött av influensan också om vi inte hade ringt vetrinären och frågat vad vi skulle göra. De gas oss rådet att mata honom med gröt...och se där. Det satte igång hans aptit på direkten! Så man måste långt ifrån alla gånger åka in till sjukan.

Brooke skrev 2009-12-14 19:45:19 följande:
    ja jag får väl göra det.. Men mamma måste vara med för det är bara hon som kan hålla i isadora. Hon sprattlar oerhört mkt, så jag kan inte hålla henne kvar. Känner mej taskig mot henne att tvinga henne mamma är duktigare på det.
  • Bevabus

Får jag fråga VAD det är som inte är kul? Du är ingen ironi-människa du va Brooke?

Brooke skrev 2009-12-14 19:50:54 följande:
    Men ge dig snälla- Detta är inte roligt.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael