Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

haha

mona83 skrev 2009-12-17 08:22:58 följande:
    Jag bara tänkte vadå, vilken snygging?Men så kom jag ju på att du kollade på skärgårdsdoktorn
  • Bevabus

Yeah!!

mona83 skrev 2009-12-17 08:24:34 följande:
    Du hann upp före mig . det postiva med att ungarna inte ä'r 100% krya är att man får sova lite längre på morron. Det negativa är att Tobias vill gå till dagis och har lite kort stubin hemma...
  • Bevabus

HAHAHA!!!

BooBoo skrev 2009-12-17 08:37:52 följande:
    Ja du ser.. Likheterna är ju helt förbluffande
  • Bevabus

Så nu kom jag precis hem ifrån teoriprovet. Kan ju dock inte säga hur det gick, men lovar att berätta när jag har blivit godkänd på allt. Får se när den dagen kommer

• Bevabus

Joho haha
    Jag kommer inte palla att berätta för alla när jag har mina tester ifall att jag inte klarar dom inom de här två månaderna som man har på sig, så jag är lite hemlig om det tills vidare
    Kan säga såhär mycket, jag har inte min uppkörning i år!

Ogabinne skrev 2009-12-17 11:26:50 följande:
    Men hallå! Så kan man väl inte säga?
  • Bevabus

Jag bestämde mig för att gå dit idag, så jag tittade på hitta.se och det verkade inte vara så jättelångt härifrån. Men det var ju så satans kallt ute så mina ben hade köldskador efter bara 10 minuter och det tog 25 minuter att gå dit :O
    Tog bussen hem haha

Brooke skrev 2009-12-17 11:40:42 följande:
    Jag har varken eller i år.. Har inte talat om NÅGOT för mamma eller pappa, ska försöka ta mig till vägverket själv dem dagarna jag ska dit =) måste titta vilken buss det är som går dit :O
  • Bevabus

Men har ni inget krav på körskolan att ni ska vara godkända på repetitionsfasen och sluttestet innan ni gör teorin?
    Jag blev godkänd på repetitionsfasen och sluttestet igår...tog en väldans massa timmar för man måste ju bli godkänd på rep-fasen tre gånger och sedan blev jag godkänd på sluttestet en gång. Man ska ju egentligen bli godkänd på sista testet tre gånger, men då var jag så trött så jag pallade inte att sitta där längre.
    Men vi får inte ens boka in oss hos vägverket förrän vi har blivit godkända på det där sista...

Brooke skrev 2009-12-17 11:44:28 följande:
    Bevvan nu kan du se en bild på vad jag är godkänd i (teori) på bdb..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael