All we want for Christmas is Michael
Go morron
Go morron
haha ![]()
Yeah!!
Stellan Skarsgård
iloapp.manuslabbet.se/blog/dagensfilm&image=1244925357.jpg
Samuel Fröler
mwahlin78.files.wordpress.com/2009/07/skargardsdoktorn.jpg
![]()
HAHAHA!!! ![]()
i'm outta here, see you later alligator
Så nu kom jag precis hem ifrån teoriprovet. Kan ju dock inte säga hur det gick, men lovar att berätta när jag har blivit godkänd på allt. Får se när den dagen kommer
Joho
haha
Jag kommer inte palla att berätta för alla när jag har mina tester ifall att jag inte klarar dom inom de här två månaderna som man har på sig, så jag är lite hemlig om det tills vidare
Kan säga såhär mycket, jag har inte min uppkörning i år! ![]()
Jag bestämde mig för att gå dit idag, så jag tittade på hitta.se och det verkade inte vara så jättelångt härifrån. Men det var ju så satans kallt ute så mina ben hade köldskador efter bara 10 minuter och det tog 25 minuter att gå dit :O
Tog bussen hem
haha
Men har ni inget krav på körskolan att ni ska vara godkända på repetitionsfasen och sluttestet innan ni gör teorin?
Jag blev godkänd på repetitionsfasen och sluttestet igår...tog en väldans massa timmar för man måste ju bli godkänd på rep-fasen tre gånger och sedan blev jag godkänd på sluttestet en gång. Man ska ju egentligen bli godkänd på sista testet tre gånger, men då var jag så trött så jag pallade inte att sitta där längre.
Men vi får inte ens boka in oss hos vägverket förrän vi har blivit godkända på det där sista...