• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 22:02:08 följande:
    Med hur mkt då? Ojdå, vakna han då han ramla ur sängen? Kanske skulle sätta fast något så han inte kan ramla ur sängen
    Jag vet inte riktigt, men ett par 100 ingar höjer dom med iaf. Hört 500 nånstanns men vet inte iom det stämmer....

Ja han vaknade.... Har rullat ihop 2 påslakarn som ligger på varandra under bäddmadrassen och det har funkar bra hittills. Blir en ganska hög kant, men han lägger sig gärna jätte nära kanten och så vänder han sig och så ramlar han ner på golvet...
    Igår var första gången på flera månader som han ramlade ur sängen... Men skulle han fortsätta att ramla ur så får jag tänka ut nått annat att lägga så han inte kan ramla ur...
  • Bevabus
    MissLilo skrev 2010-02-09 21:59:07 följande:
    hela nätet är trögt.Blogg.se, funkar inte alls. Man kan inte logga in.Facebook är seeeggggtttt!!!!Det är lite segt här.  men inte lika illa.
    Konstigt att det är hela nätet för oss båda :S hm...
    Aja, nu är det läggdags för mig ändå. God natt!
    Sing for the moment
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-09 22:06:24 följande:
    Jag vet inte riktigt, men ett par 100 ingar höjer dom med iaf. Hört 500 nånstanns men vet inte iom det stämmer....Ja han vaknade.... Har rullat ihop 2 påslakarn som ligger på varandra under bäddmadrassen och det har funkar bra hittills. Blir en ganska hög kant, men han lägger sig gärna jätte nära kanten och så vänder han sig och så ramlar han ner på golvet...Igår var första gången på flera månader som han ramlade ur sängen... Men skulle han fortsätta att ramla ur så får jag tänka ut nått annat att lägga så han inte kan ramla ur...
    Finns det inga stommar som man kan köpa för en billig peng som har en kant upphöjd eller va man ska säga.. Måste ju funka..

Nje sova nu ha de
  • MissLilo
    mona83 skrev 2010-02-09 22:06:24 följande:
    Jag vet inte riktigt, men ett par 100 ingar höjer dom med iaf. Hört 500 nånstanns men vet inte iom det stämmer....Ja han vaknade.... Har rullat ihop 2 påslakarn som ligger på varandra under bäddmadrassen och det har funkar bra hittills. Blir en ganska hög kant, men han lägger sig gärna jätte nära kanten och så vänder han sig och så ramlar han ner på golvet...Igår var första gången på flera månader som han ramlade ur sängen... Men skulle han fortsätta att ramla ur så får jag tänka ut nått annat att lägga så han inte kan ramla ur...
    Försökt med en extra madrass p golvet?
    Killen på snart 4 har varot så hela livet, springer ju runt i sängen på natten.
    Inatt satt han på golvet och grätt sobvandes. Satt upp som sagt. Samlat ur sängen.
    Men sen går han i sömnen och har nattskräck också...Inga hinder fungerar för den killen.

Vill köpa en loftdäng till barnen, men då han ramlar p natten varje natt så är det uteslutet. Hellre ett trångt rum isf.
  • MissLilo
    mona83 skrev 2010-02-09 21:42:02 följande:
    När jag har satt igång tvättmaskinerna så ställer jag timern på mobilen just för att inte glömma den det funkar skit bra och man förlorar inte en massa tid i tvättstugan.Skulle hellre ha egen tvättmaskin men finns inget uttag för det i lägenheten....
    Hoppa sdt är så.
    Lillsyrran fick punag ut 4000 själv ur egen plånbok på en gång!
    väsbyhem vägrade betala. Så snälla var de.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-09 20:52:54 följande:
    Det BooBoo menade var såklart att krokodiler matar Anna, hon vet bara inte att hon själv inte törs!
    De fattar väl vem som helst
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2010-02-09 21:54:40 följande:
    Nja, bättre det än skämtet de drog på rix fm i veckan. Bättre ledsen av en låt, än det jag hörde. Någon de sa som blev mer freakad och med fler operationer. "Ja, snart se han väl ut som michael" säger den ena killen. "Ja, usch. Det får vi hoppas att det inte blir" Gert var iaf snäll. "Men sluta nu!" Han lätt int glad iaf. Jag låg i i badet i tre timmar. Vart rikigt ledsen av det skämtet. När ska de sluta klanka ner på han???

Tur att jag inte lyssna.. Får inte in RIX.. ... AS!
    Tror nog att de aldrig kommer ta slut.. Tyvärr! Alltid kommer det vara nån som ska göra sig lustig..
  • KikiBoo

Morsning korsning..

Ägg på kokning.. Coolt va?
    Onsdag... Helgen närmar sig med stormsteg

Öööööh! Jag längtar till.. Ehm.. Nästa vår, hahaha!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael