• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Kikar in o säger hej... O att jag avklarat 8100 steg sen blev det för jävligt. Snöar som fan och blåser helt otroligt. Rena rama tortyren att gå i detta vädret. Fortfarande otroligt deppig, tycker detta är skit.

• MissLilo

tänkte precis fråga hur ni andra mår.
    Men behövde inte det.

Själv är det en sån där skitdag.
    Man mår bara helvete.

Inte en blund på grund av det.
    Men det positiva med det är att man troligen lär däcka med barnen idag.

• Ogabinne
    MissLilo skrev 2010-02-10 10:40:28 följande:
    tänkte precis fråga hur ni andra mår.Men behövde inte det.Själv är det en sån där skitdag.Man mår bara helvete.Inte en blund på grund av det.Men det positiva med det är att man troligen lär däcka med barnen idag.
    Åh, då kan vi ta varandra i hand.
  • MissLilo
    Ogabinne skrev 2010-02-10 10:48:55 följande:
    Åh, då kan vi ta varandra i hand.
    Ja vi får väl göra det. Två deppiga och hängiga människor.
    Kandet bli bättre? Haha
  • Ogabinne
    MissLilo skrev 2010-02-10 10:52:39 följande:
    Ja vi får väl göra det. Två deppiga och hängiga människor.Kandet bli bättre? Haha
    Ja det kan ju knappast bli värre.
  • KikiBoo

Hej hej hej... Hej....

Öhm..

Säger bara en sak.. Jag är fett trött på att köra bil... Nån som agera chaffis?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-10 15:37:00 följande:
    Hej hej hej... Hej....Öhm..Säger bara en sak.. Jag är fett trött på att köra bil... Nån som agera chaffis?
    Jag ÄLSKAR att köra bil I'll be your driver mrs BooBoo....när min praktik är över
    Sing for the moment
  • Bevabus

Idag var några av barnen iväg och åkte stjärtlapp i en backe. Vi andra stannade kvar med de mindre och bakade chokladbollar och gjorde pärlhjärtan. Mysigt Småungarna var på bra humör för en gångs skull, inga krokodiltårar idag inte! (dålig ovana dem har börjat med, att gråta över ingenting).
    Sen efter lunchen så gjorde vi en liten jämställdhetsgrej! Killarna fick sitta i målarrummet och måla medan tjejerna fick bygga en bilbana. Alltså tvärtom av hur det brukar vara. Det blev lite gnäll i början, men när dem väl kom igång så gick det bra Fast killarna stack ifrån målarrummet snabbare än tjejerna stack ifrån bilbanan...

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael