• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • MissLilo

morrn!
    lätt int helt fel med ägg.
    siter här själv och försöker få in en novell p datorn. går inte bra. Hhaha

• Bevabus

Det finns en grupp på facebook som heter "DEN 1 MARS HÄLLER ALLA VARMVATTEN PÅ SNÖN OK" haha

Sing for the moment
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2010-02-10 06:51:57 följande:
    Det finns en grupp på facebook som heter "DEN 1 MARS HÄLLER ALLA VARMVATTEN PÅ SNÖN OK" haha
    Skulle vara nåt, om det inte vore tt så att det är så kallt att det troligen skulle frysa till is, vilket e livsfarligt.
  • Bevabus
    MissLilo skrev 2010-02-10 07:00:00 följande:
    Skulle vara nåt, om det inte vore tt så att det är så kallt att det troligen skulle frysa till is, vilket e livsfarligt.
    haha jadu
    Sing for the moment
  • mona83

Idag vill jag att nån av ungarna ska vara sjuka

Mår lite halv taskigt, känner mig lite seg. Men känns om jag håller på att bli förkyld så det är säkert det

• mona83

Nehe dags att klä sig för att gå till bussen snart... 

Vi syns ikväll....

• MissLilo
    Bevabus skrev 2010-02-10 07:53:49 följande:
    Oj, nu snöar det igen...
    fannnn då...*dubbelsuck*
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-02-10 06:51:57 följande:
    Nää då blir det nog bara slask och det vill jag inte ha...
    eller som Misslilo säger annars fryser det till is och det är livsfarligt då får man använda skriskor och jag har inga hemma..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael