• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-09 21:29:07 följande:
    bra, då kan du hänga med oss
    Japp det kan jag....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:32:09 följande:
    oh jag har verkligen problem när det gäller att flytta hemifrån och ha tvättstuga med andra då man får hålla koll på tider och jag kan glömma tvätten här hemma och så kommer jag på den efter 3-4 timmar om inte mer.
    När jag har satt igång tvättmaskinerna så ställer jag timern på mobilen just för att inte glömma den
    det funkar skit bra och man förlorar inte en massa tid i tvättstugan.
    Skulle hellre ha egen tvättmaskin men finns inget uttag för det i lägenheten....
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-09 21:42:02 följande:
    När jag har satt igång tvättmaskinerna så ställer jag timern på mobilen just för att inte glömma den det funkar skit bra och man förlorar inte en massa tid i tvättstugan.Skulle hellre ha egen tvättmaskin men finns inget uttag för det i lägenheten....
    Det kan man väl fixa? borde gå iaf. har du pratat med hyresvärden?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:46:13 följande:
    Det kan man väl fixa? borde gå iaf. har du pratat med hyresvärden?
    Jodå det är klart det går men då lägger dom på på hyran....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:47:27 följande:
    Det blir snart en mindre.Ska nämligen lägga mig i sängen och titta lite på The ugly Truth innan jag sover. Sen så ska jag sova och gå upp 8:45 i morrn :( VILL INTE TILL TANDIS! :'(
    Är en till som funderar på sängen.... Vart för sent i natt och upp vid 7. Vaknade iaf 3 ggr under natten, en av att Tobias ramlat ur sängen....
    Så man känner sig lite risig ikväll
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2010-02-09 06:04:57 följande:
    Hörde nyss om MJ på radion... Blev lite ledset i ögat.. MJ o död i samma mening.. Det går bara inte för sig... Va sa karln.. Upp till 4 års fängelse skulle han få... eller? Usch vad trött jag är...Och SNORIG och huvudvärk.. Kände redan igår att det var nåt som spökade i kroppen.. Vill inte bli sjuk. Har inte tid med de..Ta alvedon o hoppas på de bästa.. En banan på de.. Och längta till helgen..Uschibuschi! Vill åka tåg idag känner jag... Men ofta det går att lita på SJ...
    Nja, bättre det än skämtet de drog på rix fm i veckan.
    Bättre ledsen av en låt, än det jag hörde.

Någon de sa som blev mer freakad och med fler operationer.
    "Ja, snart se han väl ut som michael" säger den ena killen.
    "Ja, usch. Det får vi hoppas att det inte blir"
    Gert var iaf snäll. "Men sluta nu!" Han lätt int glad iaf.

Jag låg i i badet i tre timmar. Vart rikigt ledsen av det skämtet.
    När ska de sluta klanka ner på han???
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2010-02-09 18:06:22 följande:
    Funkar er bilddagbok? Jag kommer in :S sidan bara hakar upp sig när jag är halvvägs inloggad..och FL är trögt...
    hela nätet är trögt.
    Blogg.se, funkar inte alls. Man kan inte logga in.
    Facebook är seeeggggtttt!!!!
    Det är lite segt här.  men inte lika illa.
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-09 21:52:07 följande:
    Jodå det är klart det går men då lägger dom på på hyran....
    Med hur mkt då?
    mona83 skrev 2010-02-09 21:53:33 följande:
    Är en till som funderar på sängen.... Vart för sent i natt och upp vid 7. Vaknade iaf 3 ggr under natten, en av att Tobias ramlat ur sängen.... Så man känner sig lite risig ikväll
    Ojdå, vakna han då han ramla ur sängen? Kanske skulle sätta fast något så han inte kan ramla ur sängen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael