• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-08 21:56:49 följande:
    en av hans bästa låtar men min favorit är "if I can dream"! har du hört den?
    Ja den kände jag igen så fort introt började

Känner nu att jag måste ladda ner lite Elvis till mobilen. Sen har jag mina tre idoler med mig överallt .
  • mona83

Always om my mind är oxå en sån där låt som jag verkligen älskar . Men inte förstått riktigt att den skrevs till Cilla.
    Efter att jag sett elvis & Me är texten självklar. Innan var det typ en sån där låt som man bara kände oh vilken underbar låt och text

• mona83

Expressen skulle börja sälja samlarbox med elvis skivor, den var jag sugen på. Men som avnligt har man inga pengar till sånt :-/

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-08 22:12:34 följande:
    Ja precis, så var det för mig också faktiskt Han skrev ju aldrig sina egna låtar så man tänkte att det kanske bara var någon ballad han gillade och spelade in...Men den passar så bra in i filmen och är så sorglig samtidigt när man vet vad den handlade om.
    När dom spelade den i filmen då grinade jag som en tok, var ju redan lessen för att han försökte få Cilla tillbaka i scenen innan. Vart ju inte bättre när han sen hade dött och låten spelades.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:27:12 följande:
    Min kompis tycker han var såååååå sexig. Jag tycker han såg ut som en farbror.
    Sexig? Då har hon verkligen inte sett Mj, där har vi en sexig karl
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:31:29 följande:
    Men va fan FL! Får man inte skrika på detta jävla forum eller vad är det frågan om?????
    Vadå får man inte det?

Grattis till 10.000
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:37:33 följande:
    Hon tycker inte MJ var sexig. SMÄLL på henne!
    Va!? kna man tycka att han inte var det? Är hon Konstig? :-O
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-08 22:38:53 följande:
    Nej, de byter ut alla mina stora bokstäver till små när jag skriver för många efter varandra. De tycker väl att man ska prata med låg volym så man inte väcker alla barnen kanske.
    Ja det måste nog vara så att dom tänker på dom så barnen som sover
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael