• mona83

All we want for Christmas is Michael

Funderar på att ta vildingarna och gå ut en sväng, se hur skönt det är ute .

• mona83

Håller dom på med att uppgraderar fl eller nått? Eller kasnke inte blir så här då?

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-07 12:52:16 följande:
    Vad händer idag då?Här kommer lillebror hem idag, så nu är det slut på friden, haha!Jag ska dra igång en skiva o städa. Om bara magknipen kunde ge med sig. Känns emellanåt som om jag ska föda barn, jag hatar magknip det gör så oooooont!
    Här är vi på väg ut, dvs om Tobias tycker att han bajsat klart. Han vägrar ju bajsa på pottan så han går runt och småbajsar under en hel dag.... Så trött på det.
    Trodde det hade släppt när han bajsade på pottan 2 ggr på kort tid.
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-07 13:22:43 följande:
    Jag hitta en ram o sen plockade jag fram en gammal MJ affisch (enda som inte var skrynklig) o ramade in o hängde upp i grabbens rum Jag ser fortfarande inte vad ni skriver..
    Nu ser du
  • mona83

Och nu när fl är fixat igen, ja då ska jag gå.
    Tobias fick en blöja på sig, så kommer vi iaf ut en stund. Hade lätt blivit inne hela dagen annars för att han inte kan bajsa klart på en gång {#lang_emotions_yell}

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 13:37:18 följande:
    Mona - Såg du på dagens Days?Jag tycker Chelsea är förjävla bortskämd, Bo gör så hon kommer från häktet. Hope får reda på det och hon blir ännu mer vansinnig än hon redan är, Chelsea försöker få Billie att splittra Hope och Bo för alltid. Såg i början att Belle tkr allt är fel, hon springer ut, Shawn springer efter henne. Mimi försöker handskas med en sanning hon vill berätta men vet inte hur för Shawn.Jisses alltså.. När ska det bli som förr om det ens kommer bli som förr. Längtar tills Belle och Shawn får reda på att det är Shawn som är far till Claire.. =)
    Japp jag såg.
  • mona83

Jäklar vad skönt, ännu en dag snart över och ungarna har varit ganska okej idag trots att vi varit hemma nästan hela dagen.

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 15:12:49 följande:
    Suck säger jag till Chelsea :S Orkar inte med hennes jävla tjafsa.. "Mitt liv är förstört om jag åker in i fängelset" nÄHÄ! Sluta kör som en galning..
    Hon vet ju att hon kan spela på iaf Billies känslor med tanke på att Billie tog på sig skulden först.
    Sen att Bo inte riktigt kunde berätta sanningen heller.
    Klart att Chelsea spelar på det. Vilken unge som helst hade gjort det.
    Vet iaf 2 av mina syskon som spelat/spelar samma game. Den ena har jag ingen kontakt med idag och den andre kommer jag inte ha nån kontakt med sen när hon flyttar hemmifrån iaf.

Att Billie gjort som hon gjort är ju för att det är "synd" om Chelsea som redan förlorat sina föräldrar en gång, Bensons som dog i den där trafikolyckan. Så Hon skulle inte behöva göra det igen.
    Och ja, föräldrar tycker jävligt synd om sina barn när den förlorat sina föräldrar.
    Vet själv av egen erfarenhet.
    Och eftersom det daltas med såna barn ja då blir dom oxå odrägliga....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael