• mona83
    Brooke skrev 2010-01-06 20:22:55 följande:
    kul att han ska ge pengarna där dem behövs som bäst =) Det hade Michael blivit glad utav om han levt =)
    Ja det hade han verkligen blivit
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-06 20:56:21 följande:
    Jag tycker att det enda rätta med allt som finns kvar efter Michael är att alla pengar efter alla omkostnader ska gå till välgörenhet. Alla låtar som ges ut, alla tributekonserter mm mm. Allt de gör för att hedra Michael ska också intäckterna gå dit Michael ville. Till hans barn, och till välgörenhet. Absolut inte ner i Sonys eller Joes fickor. Man säger inte att man vill hedra Michael om man har avsikter att tjäna pengar på det. Man tjänar inte pengar på någons död. Det är inte att hedra någon, och det gör mig äcklad.
    Nej jag håller helt med
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-06 21:57:55 följande:
    verkar bara vara vi uppe =(
    Nej då jag är vaken än... Men har inte så mkt att säga i kväll dessvärre
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-06 22:02:00 följande:
    Någon som ska titta på Let's Dance på fredag ??
    I brist på annat så blir dte nog det
  • mona83

Jag fick en plats på rad 6 från scenen när jag ska kolla på Killer Queen, hoppas det betyder att det är en bra plats när den är så nära scen

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-06 22:25:15 följande:
    Det låters om en bra plats =) ska du bara gå eller??
    Japp, ingen vill gå med lilla mig. Men det struntar jag. Enda chansen att få se en Queen Konsert även fast det bara är ett coverband
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-06 22:30:12 följande:
    Bra att du går när du vill det =) skulle nog aldrig gå själv faktiskt.. Jag skulle vilja gå på en BSB, Westlife eller Britney Spears konsert =)
    Ne det är ju roligare om man har sällskap, men jag känner att jag vill inte "missa" konserten. Skulle nog ångra mig om jag inte åkte på den.
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-06 22:39:14 följande:
    dumma öga som är rött och kliar av allergin...  några snygga livräddare kan nog muntra upp mig...
    Åh förlåt, ska duscha om nåra månder så du tål mig igen
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-06 22:44:23 följande:
    Just den här gången så vet jag faktiskt inte.Men jag tvättar alltid händerna efter att ha klappat Linus så han brukar inte vara så farlig. Hans hö är värre dock, men det har jag inte rört idag...Jag är allergisk emot katter, hundar, hästar, någon sorts pollen och någon sorts mögel. Tror jag bara fick nåt ämne i ögat av damm eller så :/Det börjar gå över. Obehagligt när ögat sväller upp dock. Eller det är inte själva med ögat men den där lilla körteln som sitter vid tårkanalen.
    Tobias ögon svullnade fint i våras vid ett par ggr. Han tom vaknade med svullna ögon. Svullna, röda och rinnande...
     Så jag sökte och han är björkpollen allergiker
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael