• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-07 15:15:54 följande:
    Jag lyssnar aldrig på radio längre. Det gjorde jag bara när jag jobbade på korvbrödsbagarn...
    När jag sommarjobbade på Saab så hade jag såna där öronskydd med radio i hela dagarna.
    Jäklar vad trött man var på låtar som den oh vad tusan heter den nu igen... Vart har du köpt din nya tröja eller vad tusan den hette....
    Sen när dom ibland spelade nån bra, ja då sjöng man för kung och fosterland .
    tror ingen hörde mig, hoppas inte det iaf
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 15:32:41 följande:
    Joo, men är lite trött på hennes manipulering :S Hade oxå såna och jävlar vad man vart irriterad när en låt kom 10 gånger på en och samma dag :S
    Ja du min ena syrra är lika dan som Chelsea om inte ännu värre. Men det är för att hon fått hålla på för att det är synd om henne som förlorade sin mamma när hon var 3 år. Så har det låtit under hela uppväxten. och fortfarande. Hon snackar skit om oss till farmor och farfar och när hon kommer till oss nacakr hon om dom....

Så att Chelsea håller på som hon gör för att det daltas med henne. Skulle dom istället behandla henne som folk skulle hon inte varit sån.
    Hon vet ju att hon kan bete sig hur som helst för det är ingen som sätter press på henne att bete sig bättre
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-07 16:41:45 följande:
    Iaf.. Låten jag citera är ingen mindre än Wanna be startin'somethingRinger det nån klocka?
    Den spelades mkt i bilen gärna på hööög volym. Mkt bättre högtalare i bilen än hemma...
  • mona83

Leah skulle åka bussen förut, själv.

När vi var ute förut kom bussen och plockade upp nåra som skulle på. Vi var ändå en bit ifrån och tänkte att den hinner åka innan vi kommer fram. Hon tar sikte på bussen och knallar på. Jag går efter och tänker att jag hinner ikapp henne.
    När hon är framme vid busshållplatsen börjar hon springa. Jag fick tag i henne precis samtigt som hon är framme vid sidan av bussen och precis ska ta på bussen samtidigt som bussen börjar åka :-/.
    En jäkla tur....

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-07 18:37:55 följande:
    Nämen, det blev svart! Med olika storlek på text o allt. Ja jävlar I'm good!
    Jag ahr oxå sett att det ibland blir grått när man skriver men svart när man postat det.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 18:43:07 följande:
    jisses :O tur att du hann fram..
    Ja en jäkla tur....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 19:23:00 följande:
    Ogabinne - Jag har den filmen så för mig blir det nog Click och lite dator =) hehe..
    Click har jag på dvd
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-07 19:02:21 följande:
     Ikväll är The Breakup på tv, lagom mysig film för mig.
    Kollade upp den och den fångade mitt intresse
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-07 19:36:28 följande:
    Jepp me too.. Den är ruggit bra..
    Ogabinne skrev 2010-01-07 19:35:52 följande:
    Har du inte sett den så tycker jag du ska se den.
    Nej den har jag inte sett. Så ska nog ta och göra det faktkiskt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael