Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bev: Satt o kollade gamla grease-klipp på Tuben och bestämde mig för att köpa filmen ännu en gång, har inte sett den sen jag hade den på VHS för massa år sen. Så, när jag ändå köpte Grease tog jag Dirty Dancing också. Jag ska ge den en chans.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-20 18:01:48 följande:
    ahaa då vet jag också vad det betyder nu då tänk vad vi lär oss!
    Japp! Man kan aldrig lära sig för mycket!
  • Ogabinne

Lånade en fägpenna av storebror o kladdade lite. 100 år sen sist. Jag kan ju fortfarande! Känns krabaten igen?

• Ogabinne

Boooooo: Vad härligt att allt är bra med bebis. Jag håller fortfarande fast vid 19.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-20 19:38:40 följande:
    uh uh uh.. Oooh.. vem vem vem.. åh.. Han ser SÅ bekant ut.. FAN! ... GAH!!.. hmmmm..Hahahhahaha... KIDDING!! MJ jue..
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-20 19:41:39 följande:
    Ja.. tidigare än bf lär nog Kruse komma    Ungarna mina vill ut tidigt...Vi får ha lite vadslagning när det börjar närma sig
    Jobbigt om den tittar ut den 25. Nä, jag tror 19. Det är en bra dag att födas.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:46:46 följande:
    Va du är duktig!
    Va du är snäll.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-20 20:16:58 följande:
    Radar kanske? Det är ju mot insekter vet jag
    Ja, fast dom är ute på balkongen. Jag hade massa lådor o skit därute som stått sen innan jul. Inte orkat bära ut dom till soophuset. Idag tog jag tag i det, och under alla lådor där det blivit fuktigt och mysigt ligger det miljoner ägg, puppor och några kläckta seeeeeeeega flugor. Tänkte ta sopborsten o bara svisha ut hela buntarna från balkongen eftersom vi inte har ngn granne under, men det var mörkt när vi kom hem, så jag tar det i morgon.
  • Ogabinne

Jag tycker det är dags att dra igång de bra programmen på tv igen. Det är ju bara skit skit och åter skit varenda dag.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-20 20:22:36 följande:
    Det måste ju bara vara Jesus, det var ju såååå likt
    Klart det är. Nutidens Jesus.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael