Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

bara lite

BooBoo skrev 2009-12-27 00:33:57 följande:
    Ja nu vakna du till liv minsann
  • Bevabus

Bondi Beach fan jag kommer vara fast framför den här serien hela natten, I love it!

BooBoo skrev 2009-12-27 00:38:37 följande:
    humpf!Vad göruda?
  • Bevabus

Jag gillade inte heller Liza
    Men jag har nog aldrig tittat på MJ:s rumpa så mycket som när han hade de där vita byxorna på sig!!! My my...

BooBoo skrev 2009-12-27 00:39:52 följande:
    ska titta på In the closet.. OCH.. Måste se Lizas uppträdande igen. Var det verkligen bara jag som gillade det? O var jag den enda som inte ville nypa MJs roompaa? haha!
  • Bevabus

he was hot
    aa många var inte bra....han som juckade....och de där tjejerna som sjöng jättefint och som sen sabbades totalt av den rosaklädda rapparen som sjöng helt ur takt med sången, undrar varför hon inte blev nå känd

BooBoo skrev 2009-12-27 00:44:52 följande:
    My my my.. Jag säger då de. Jag.. JAG tittade på låren. Inte rumpan.. Eller.. Tittade lite.. Men inte så jag ville nypa, haha!! Syrran däremot påpeka att hans skjorta var lite trasig; Nääj, han skjorta har gått sönder..Liza rockade fett 98° sög pungsvett så de hette duga.. Usher var oxo ganksa sugig..
  • Bevabus

livräddarna på bondi beach vältränade, sexy boys....

BooBoo skrev 2009-12-27 00:45:24 följande:
    What? Bondi.. Lät ganksa porrigt
  • Bevabus

det var inget som var värt att se eller jo...om man ville få sig ett gott skratt,vilket syrran och jag fick!

BooBoo skrev 2009-12-27 00:48:20 följande:
    Shaggy? hahahahaha!! juck juck!Den rosa rapparen missade jag. Jag sprang till ica i handla ägg
  • Bevabus

hennes röst är dryg

BooBoo skrev 2009-12-27 00:49:45 följande:
    Hur kan ni inte gilla Liza. Jisses! Jag ryser.. Kören i slutet.. JEEEZ! Man skulle ha vart på plats alltså
  • Bevabus

pff, snö är för mesar. bring on the lerpöl!

BooBoo skrev 2009-12-27 00:54:14 följande:
    Nooo so cool Ska vi ta upp de utanför eller.. I en snöhög. Kom igen då. Kom då
  • Bevabus

pff, snö är för mesar. bring on the lerpöl!

BooBoo skrev 2009-12-27 00:54:14 följande:
    Nooo so cool Ska vi ta upp de utanför eller.. I en snöhög. Kom igen då. Kom då
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-27 01:04:00 följande:
    Fine! Är det på så vis så får vi vänta till våren då. Fast tills dess kanske jag lyckats få dig o gilla Lizas version. Moooohahahahahahahaha... HA!
    BooBoo skrev 2009-12-27 01:05:48 följande:
    För jag ser inga lerpölar. Allt är vitt o fint
    Jag tänker gräva mig en lerpöl, om det så ska ta mig femton dagar och en massa vatten för att smälta snön! Nu jäklar ska du få skit i nyllet så det bara skvätter om det!

Men först måste jag ha min skönhetssömn, pedikyr, manikyr, fotmassage och ansiktspeeling
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael