Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Goda lussebullar
    Och franska karameller
    Det är bra att ha

När man fiskar
    Aborre och lax
    Trots att jag är vegetarian
    Tänkte jag att ni kanske ville veta det

• Bevabus

hahaha ja jag satt ju uppe så sent och kollade på heta livräddare, det blir man helt slut av

BooBoo skrev 2009-12-27 13:40:29 följande:
    NU?   Jisses! Skönt Njut av ljuset för snart blir det mörkt..
  • Bevabus

Ska tvätta och städa rummet....sen dansa och titta på bra saker på youtube. Har bestämt mig för att ha en total chillardag
    sj då?

BooBoo skrev 2009-12-27 13:48:47 följande:
    Vad gör alla idag då?
  • Bevabus

Men suck, nu säger min kompis plötsligt att hon inte kan följa med mig på bion Avatar för att hon inte har pengar. Och hon är sur idag också, så när jag ifrågasatte varför hon inte hade sagt det här tidigare (jag sa till henne att jag skulle boka biljetterna i fredags, men det blev inte av ju) så sa hon "börja inte du också snälla. det är bra som det är tack". Jag vet ju inte vad som har hänt, men jag är trött på folk som har dåliga dagar och tar ut det på andra som inte har nåt med saken att göra. Jag älskar min vän, men det är tröttsamt när hon gör så.
    Sen när jag säger att ingen annan kan gå med mig så ändrar hon sig och säger att hon fixar pengarna på nåt sätt. Jag vill ju inte att hon ska gå bara för att jag blev upprörd, men då säger hon att hennes pojkvän vill gärna gå så vi borde göra det. Så jaha..nu ska vi gå igen alltså....

• Bevabus

Mjo men det här har typ aldrig hänt förr...hon är min bästa vän så 99% av tiden fungerar allt perfekt mellan oss. Det enda som är jobbigt är att, när hon är sur så tar hon ut det på andra och vill knappt snacka. När jag är sur på någon så fortsätter jag ändå att prata och vara så trevlig som jag kan med mina nära och kära. Tyvärr så är inte hon likadan...

Brooke skrev 2009-12-27 15:04:27 följande:
    Det är sjukt jobbigt, har en kompis som är precis likadan, då man ska ses så säger hon att hon inte orkar eller att hon har ont i magen. Var säkert över ett år sen jag umgicks med henne sist.. Men det är ingen förlust för mig känner jag..
  • Bevabus

haha det hade jag velat se ta bild av iggy och ungarna vett ja!

BooBoo skrev 2009-12-27 15:09:40 följande:
    Är ensam hemma. Båda barnen hakade på ut. Vikke har byggt ihop nå form av tjofräs till Iggy så han drar barnen i pulkan. Såg väldigt mysigt ut O städa vare ja.. På med hög musik. Undra vad man ska lyssna på.. tralalala...
  • Bevabus

härligt!

BooBoo skrev 2009-12-27 15:16:59 följande:
    Kameran är med. Farbror Joel är fotograf
  • Bevabus

VA!? Menar du att dem inte tycker samma sak som du??? Det måste vara första gången det någonsin händer med barn! Har man hört på maken....

Ogabinne skrev 2009-12-27 16:52:35 följande:
    Helluuuuuu!!! Sovmorgon fick jag idag. Mamma ringde 11.20, jag trodde aldrig klockan var så mycket. Så när jag frågade vad är klockan och hon svarade att vi är ju på väg, yrade jag Jaaa jag ÄR färdig!! Fika o korv hos morfar idag, lillebror fick sig en känga av morfars kontorstol som slängde av honom in i sängen så nu har han ett fett jack under hakan, man såg in till köttet och det vita fettet.. uuuh... Laddat med geisha, det blir bad och mys när kidsen somnat. Vilket jag tycker de kan göra nu, men de tycker nog inte som jag.
  • Bevabus

JAAAAAA!! JA! JA! JA!!!!! Min betalning har godkänts och MJ-bagen kommer skickas inom 24 timmar

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael