All we want for Christmas is Michael
Goda lussebullar
Och franska karameller
Det är bra att ha
När man fiskar
Aborre och lax
Trots att jag är vegetarian
Tänkte jag att ni kanske ville veta det
Goda lussebullar
Och franska karameller
Det är bra att ha
När man fiskar
Aborre och lax
Trots att jag är vegetarian
Tänkte jag att ni kanske ville veta det
go morron
hahaha ja jag satt ju uppe så sent och kollade på heta livräddare, det blir man helt slut av ![]()
Ska tvätta och städa rummet....sen dansa och titta på bra saker på youtube. Har bestämt mig för att ha en total chillardag
sj då?
Men suck, nu säger min kompis plötsligt att hon inte kan följa med mig på bion Avatar för att hon inte har pengar. Och hon är sur idag också, så när jag ifrågasatte varför hon inte hade sagt det här tidigare (jag sa till henne att jag skulle boka biljetterna i fredags, men det blev inte av ju) så sa hon "börja inte du också snälla. det är bra som det är tack". Jag vet ju inte vad som har hänt, men jag är trött på folk som har dåliga dagar och tar ut det på andra som inte har nåt med saken att göra. Jag älskar min vän, men det är tröttsamt när hon gör så.
Sen när jag säger att ingen annan kan gå med mig så ändrar hon sig och säger att hon fixar pengarna på nåt sätt. Jag vill ju inte att hon ska gå bara för att jag blev upprörd, men då säger hon att hennes pojkvän vill gärna gå så vi borde göra det. Så jaha..nu ska vi gå igen alltså....
Mjo men det här har typ aldrig hänt förr...hon är min bästa vän så 99% av tiden fungerar allt perfekt mellan oss. Det enda som är jobbigt är att, när hon är sur så tar hon ut det på andra och vill knappt snacka. När jag är sur på någon så fortsätter jag ändå att prata och vara så trevlig som jag kan med mina nära och kära. Tyvärr så är inte hon likadan...
haha det hade jag velat se
ta bild av iggy och ungarna vett ja!
härligt! ![]()
VA!? Menar du att dem inte tycker samma sak som du??? Det måste vara första gången det någonsin händer med barn! Har man hört på maken....
JAAAAAA!! JA! JA! JA!!!!! Min betalning har godkänts och MJ-bagen kommer skickas inom 24 timmar