Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag har suttit och kollat på Bondi Beach från 17-18 tiden....KAN INTE SLUTA!!!

• Bevabus

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Brooke skrev 2009-12-27 22:24:44 följande:
    haha vi funderar faktiskt och ta BÅDA :O haha.. Vi är knäppa i know. Men hon betalar ena och jag betalar andra..
    Ogabinne skrev 2009-12-27 22:27:10 följande:
    Hon betalar ena och du betalar andra? Eller så betalar ni era egna biljetter?
  • Bevabus

Jag upprepar: HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Brooke skrev 2009-12-27 22:38:26 följande:
    Ja men vi ska ju gå på TVÅ bios, så då tar hon ena filmen och jag tar andra filmen..
    Ogabinne skrev 2009-12-27 22:39:24 följande:
    Och på det sättet blir det... billigare? Eller?
  • Bevabus

Nej fy

När jag gick på mellanstadiet så var det en kille som dog på skolgården under en gympalektion. Jag hade gått med honom på dagis, men han gick på en annan avdelning under skoltiden så jag kände honom inte så väl.
    Skolan höll en minneshögtid för honom vid platsen där han dog och hans familj var där. Precis innan min klass skulle gå upp till platsen så kom prästen och familjen ner i ett led därifrån. Mamman gick mellan två av skolans lärare som höll henne i händera. Plötsligt, mitt framför oss så bryter mamman ihop och börjar gråta hysteriskt. Hon faller ner på marken och lärarna gör allt dem kan för att trösta henne men hon är helt förstörd...
    Alla andra lärare runt omkring vänder sig emot varandra och kramas för dem klarar inte av att titta när hon sörjer så fruktansvärt.
    Det minnet kommer stanna hos mig för alltid

mona83 skrev 2009-12-27 23:21:18 följande:
    Aftonbladet skrev lite om Min kusins klasskamrat som dog i tsunamin i thailandwww.aftonbladet.se/nyheter/article6343527.abJag kan inte ens föreställa mig hur det känns att förlora sitt barn. Jag vet hur dte är att förlora en föräldrer tidigt, men sitt barn. Hur hanterar man det? Jag hanterade pappas död illa, hur skulle man hantera om ena/bägge dog vågar jag inte ens tänka på....
  • Bevabus

Åh så hemskt

Jag träffade aldrig min farfar, men jag har fått höra att, på hans begravning så kastade sig farmor på hans kista och skrek "lämna mig inte!"...
    Jag är glad att jag slapp se det...

Ogabinne skrev 2009-12-27 23:30:28 följande:
    Det fick mig att tänka på min gamla klasskamrat. Sommarlovet efter nian föll han ut från en balkong på mallorca när han lutade sig ut för att se om hans föräldrar kommit hem i rummet bredvid. På begravningen när han jordfästes bröt hans farfar eller morfar ihop och skrek hans namn om och om igen. Det var fruktansvärt.
  • Bevabus

Tror vi gick i femman eller fyran :/
    Han led tydligen av epilipsi, men dem sa att det inte var som tog död på honom. Hans hjärta hade tydligen börjat krångla :S
    Kan ju hända även de allra yngsta, att hjärtat bara stannar.

Brooke skrev 2009-12-27 23:32:26 följande:
    Fy vad hemskt =( Han kan inte ha varit gammal.. Hur dog han? Men det kanske du inte vet?
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2009-12-27 23:38:55 följande:
    Det hände när min mormor skulle begravas. Vi gick fram familj och familj till kistan för att lägga blomma och ta farväl inne i kyrkan eftersom hon skulle kremeras. Hennes fästman bröt ihop där framme och la sig på kistan. Måtte jag aldrig vara med om något sådant. Peppar peppar
  • Bevabus
    mona83 skrev 2009-12-27 23:52:05 följande:
    När pappa begravdes så var pappas moster och kusin, ingift moster. Hon hade varit gift med min farmors bror. Men han dog nått år tidigare kanske mindre tom. När dom gick fram till kistan så bröt väl mostern smått ihop, Jörn ta hand om Janne i himlen sa hon väldigt högt och tydligt .Jag hade då redan brytit ihop för länge sen, redan när dom spelade första låten. Jag grät så att det hördes över hela kapellet Kände mig så ensam då, mamma satt med syrra bervid mig men ingen som kom med en tröstande famn till mig. Så där satt jag med Leah i famnen och grinade högt...Just med farmors bror var så himla knäppt, vi hade träffats bara månader innan. Hur pigg som helst. Sen bara en dag så hade han dött... Det kom som en chock när man fick veta det. Men jag var aldrig på den begravningen, dom bor i en annan stad.
  • Bevabus

NEJ! Stanna hos mig och mina chokladdoppade gröna bollar!

mona83 skrev 2009-12-28 00:00:46 följande:
    Gå och lägga sig
  • Bevabus

Det hände ju nästan med min morfars kista. Gubbarna som lyfte den snubblade på en av lådorna som kistan hade stått på. Det skramlade till rätt högt i kyrkan och dom vinglade som fan. Hjärtat satt i halsgropen på alla där inne...
    Jag kunde verkligen se morfar trilla ut framför mig och jag klarade knappt av att titta.
    Tack och lov så återfick dem balansen, men alla gubbarna såg ut att komma ifrån stenåldern, jag hade föredragit om någon yngre och "stabilare" hade burit ut kistan...

Brooke skrev 2009-12-28 00:11:32 följande:
    usch =( Det vill jag aldrig vara med om. Tänk om kistan skulle ramla ner från det dem står på och kistan öppnar sig.. USCH det är min hemskaste tanke jag har alltid på begravning..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael