All we want for Christmas is Michael
Jag har suttit och kollat på Bondi Beach från 17-18 tiden....KAN INTE SLUTA!!!
Jag har suttit och kollat på Bondi Beach från 17-18 tiden....KAN INTE SLUTA!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Jag upprepar: HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Nej fy
När jag gick på mellanstadiet så var det en kille som dog på skolgården under en gympalektion. Jag hade gått med honom på dagis, men han gick på en annan avdelning under skoltiden så jag kände honom inte så väl.
Skolan höll en minneshögtid för honom vid platsen där han dog och hans familj var där. Precis innan min klass skulle gå upp till platsen så kom prästen och familjen ner i ett led därifrån. Mamman gick mellan två av skolans lärare som höll henne i händera. Plötsligt, mitt framför oss så bryter mamman ihop och börjar gråta hysteriskt. Hon faller ner på marken och lärarna gör allt dem kan för att trösta henne men hon är helt förstörd...
Alla andra lärare runt omkring vänder sig emot varandra och kramas för dem klarar inte av att titta när hon sörjer så fruktansvärt.
Det minnet kommer stanna hos mig för alltid ![]()
Åh så hemskt
Jag träffade aldrig min farfar, men jag har fått höra att, på hans begravning så kastade sig farmor på hans kista och skrek "lämna mig inte!"...
Jag är glad att jag slapp se det...
Tror vi gick i femman eller fyran :/
Han led tydligen av epilipsi, men dem sa att det inte var som tog död på honom. Hans hjärta hade tydligen börjat krångla :S
Kan ju hända även de allra yngsta, att hjärtat bara stannar.
NEJ! Stanna hos mig och mina chokladdoppade gröna bollar!
Det hände ju nästan med min morfars kista. Gubbarna som lyfte den snubblade på en av lådorna som kistan hade stått på. Det skramlade till rätt högt i kyrkan och dom vinglade som fan. Hjärtat satt i halsgropen på alla där inne...
Jag kunde verkligen se morfar trilla ut framför mig och jag klarade knappt av att titta.
Tack och lov så återfick dem balansen, men alla gubbarna såg ut att komma ifrån stenåldern, jag hade föredragit om någon yngre och "stabilare" hade burit ut kistan...