Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

jag har precis börjat på säsong 4 sen efter det så får jag börja om...hoppas det spelas in nya avsnitt!!

Ogabinne skrev 2009-12-29 10:56:04 följande:
    Har du inte kollat slut på alla avsnitt än? Vad gör du när dom är slut? Börjar om?
  • Bevabus

Men nähä, en av tjejerna är sjuk så vi får byta dag att kolla på film
    Jaja, mera tid för mig att träna och att kolla på Bondi idag då

• Bevabus

En av livräddarna har hittat en asiatisk pojke som har tappat bort sina föräldrar på stranden. Så han sitter och gråter men kan inte engelska så dem vet inte ens vad han heter. Livräddaren som är barnvakt åt honom medan de andra letar efter föräldrarna har det inte lätt. Ungen sitter och kastar sand på honom hahahaha

Kolla mellan 2:25-3:52

• Bevabus

du menar dom med gula och röda eller?

Ogabinne skrev 2009-12-29 11:35:36 följande:
    Hahaha kolla mössan på den ena, som en glassgubbe!
  • Bevabus

Det är dem frivilliga livräddarna, som bara hoppar in när dem riktiga behöver hjälp men visst ser dem fåniga ut hahahaha...aslöjliga!
    Tacka vet jag att mina killar inte behöver ha på sig sånt

Ogabinne skrev 2009-12-29 11:42:32 följande:
    haha ja!
  • Bevabus

ja jag förstår inte vad dem kan vara bra för
    kanske skydd emot solen, men i så fall så skulle ju de riktiga livräddarna ha såna också..

Ogabinne skrev 2009-12-29 11:57:47 följande:
    Haha ja de där mössorna hade de ju kunnat skippa. Med hakband o allt.
  • Bevabus

haha aa!

Ogabinne skrev 2009-12-29 12:11:36 följande:
    Ja eller som normalt folk, sätta på sig en keps.
  • Bevabus

jag har många såna bilder

Brooke skrev 2009-12-29 12:18:15 följande:
    Hello.. En liten uppdatering från mig, Avatar va skitbra =) Men New Moon va mkt bättre. Dregla ju flera gånger när Jacob kom in i bilden och inte hade någon tröja på sig :O Ojojoj.. Han höll mig vaken haha.. nu ska jag snart åka in till stan IGEN för att gå till skolan för att plugga. Jippi *NOT* Men men sånt är livet ska sitta där i några timmar.. Iaf till 17. Kommer in till klockan 14 typ ..Nej ha de hörs ikväll igen =) Bevvan  - Har du någon bra bild på "jacob" då han står i bar överkropp? BARA han ska vara med på bild *ler*
  • Bevabus

Ja visst är det! Det är ju därför man blir så glad när killar som Ulf driver med dem hahaha

Ogabinne skrev 2009-12-29 12:35:45 följande:
    Jag dog när jag såg den på tv! tycker det är lite hemskt, att någon som kissie blivit så känd för ingen nytta alls. Haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael