Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ser du inte hur hon dreglar av bara synen av ditt namn????

Ogabinne skrev 2009-12-29 20:19:53 följande:
    av?? mig??
  • Bevabus

Ser du inte hur hon dreglar av bara synen av ditt namn????

Ogabinne skrev 2009-12-29 20:19:53 följande:
    av?? mig??
  • Bevabus

Aa hö och vatten är bara bra men har du pellets, så ge det också.

Min kanin får just nu:
    Morgon: En tesked pellets, möjligtvis en liten grönsak
    Lunch: En tesked pellets
    Kvälssmat: En tesked pellets, möjligtvis en grönsak och en äppelpinne
    Och vi ser alltid till så att han har mycket hö!

mona83 skrev 2009-12-29 20:19:51 följande:
    Har googlat runt lite för att få lite tips. Många har skrivit att hö och vatten tills magen är bra igen.... Skadar kanske inte att testa det?Läst även om det att kaniner vill ha varierad kost... Jag tänkte på såna där blandfoder. Läste på ett ställe att majs inte är bra för kaniner, varför har dom majs i blandfoder då? Eller man kasnke inte ska ge kaniner sånt utan bara grövre kaninpellets? Och variera grönsakerna?
  • Bevabus

Ogabinne, hon är besatt som en demon!!

Brooke skrev 2009-12-29 20:24:58 följande:
    Besatt av vad?
  • Bevabus

Ingen annan som är intresserad av killarna på Bondi? De enda jag inte hört nåt från om dem är mona och Brookie

• Bevabus

AAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!
    Stackars människa, men åh va kul det där lät

Ogabinne skrev 2009-12-29 20:30:06 följande:
    Ikväll igen? Asså, jag tror mina grannar börjar bli trötta. Var försiktig bara så inte grannen till vänster snubblar på dig. Han är blind. Stackars grannen, jag visste inte att han var blind. Han snubblade flera gånger på vår pulka jag ställde utanför dörren förra året. Fattade inte varför det hela tiden hördes ett brak i trappen sent om kvällarna, SER inte folk att den står där intill väggen? Ett tag senare mötte jag min nya granne. Kan säga att jag aldrig skämts så mycket som den gången, och jag har aldrig ställt ngt utanför min dörr sen dess.
  • Bevabus

här har du en av delarna

Brooke skrev 2009-12-29 20:34:01 följande:
    Kanske för att jag inte har en aning om vad det är du har tittat på :O Eller så vet jag när jag sert.
  • Bevabus

Bara med hö blir nog lite för lite tror jag, du kanske ska minska mängden på blandfoder litegrann..hur mycket får han nu?

mona83 skrev 2009-12-29 20:34:11 följande:
    Jag har bara sånt där blandfoder just nu... Bad i know :-/ Så jag kanske ska strunta i fodret då och köra med bara hö?
  • Bevabus

HAHAHAHA! Nu fick jag Sunes pappa Rudolf i huvudet när han far nerför pulkabacken

Ogabinne skrev 2009-12-29 20:34:47 följande:
    Hahahaha sluta, han kunde ju skadat sig rejält! Fått åka pulka ner för trappen. Förstår dock inte varför han lät mig hållas så länge med skiten där. Kunde ju bara ringt på dörren och bett mig flytta den, eller bett sin "person/släkting/dotter/mamma" eller vem tjejen är som är där o hälsar på så ofta att säga till.
  • Bevabus

Livräddare i Australien

mona83 skrev 2009-12-29 20:35:22 följande:
    Vilka killar?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael