Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Drowning - Backstreet Boys {#lang_emotions_heart}

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:46:32 följande:
    Så... Nu när vi snart dansat ut julen.. Vad ska tråden heta?
    "Caroline är bäst, always have and always will. She's our queen"
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:46:32 följande:
    Så... Nu när vi snart dansat ut julen.. Vad ska tråden heta?
    Skämt åsido jag tycker det ska ha nåt med MJ:s budskap att göra...typ "heal the world" men nån bättre mening...men du förstår min poäng liksom?

Shit va jag lät som en fjortis där..
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:53:02 följande:
    Jag var ett STORT fan i min ungdom Nick Syrran älskade Brian. Dom fyllde år samma dag. Tror nog mest det var därför, hahaha!Men nu.. Näh! Jag såg på MTV för nån dag sen då jag var hemma på ghettot. Bsb Live. Vart är Kevin? Och fan så slitna o jävliga dom såg ut. Spec AJ o Nick. Brian o Howie såg bra ut..
    haha åh jag var så kär i Brian och Nick! Sen Kevin. En väldigt kort tid var det Howie, nu när jag är äldre så har jag gillat A-J väldigt mycket. Men Brian sjunger bäst även fast alla är grymma 
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:55:01 följande:
    Heal this thread ffs haha.. Närå!Men ja.. Liksom.. Typ.. Jag förstår nog vart du vill komma
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 22:03:00 följande:
    Jag såg AJ på Oprah. Då var han riktigt fin. Då blev jag kär Men har Kevin slutat? Erkänn, du gick igång på hans ögonbryn?
    Har han varit på oprah?? :O *söker på youtube frenetiskt*

Jaaa!! Klart som fan att man gick igång på de där ögonbrynen tillsammans med de gröna ögonen åhhhh
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-30 22:03:00 följande:
    Jag såg AJ på Oprah. Då var han riktigt fin. Då blev jag kär Men har Kevin slutat? Erkänn, du gick igång på hans ögonbryn?
    Aa Kevin har slutat
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-30 22:30:21 följande:
    Han slutade för väl några år sen eller är det nydligen?
    Han slutade för två år sedan ungefär
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael