All we want for Christmas is Michael
Det andra stället jobbade bara med hund och katt....
Så nu ska jag ringa Bagarmossen istället. Tips från södra som bara höll på med hund och katt....
Så jäkla märkligt att INGEN kan ge mig ett enda råd
Strömsholm kan inte ge mig nått annar råd än att åka in med honom... Men fan jag kommer ju ingen stans.... Jävla piss vinter....
Jag sitter här och grinar och vet inte vad tusan jag ska göra...
Hjälper ju inte att jag håller på och ringer runt och dom vill att jag ska komma när jag inte kan ta mig dit....
Linköping ska jag ringa nu och det är närmsta djursjukhus och dit är det 10 mil....

Bil fixad så nu ska jag bara ringa tillbaka till djursjukhuset.
Buss hade jag inte kunnat tagit för då hade jag inte kommit hem idag, eller jo men inte förän sent ikväll ![]()
Kom hem vid 19 och efter det har jag städat ur Svantes bur ordentligt. Han behandlas för mjälkvalster. En jätte bra vet fick vi träffa
.
Han bekräftade att Svante inte hade ätit för när han klämde på magen sa han att den var tom. Han är tydligen lite gasig oxå.
Så nu har jag medicinerat kvalsterna så ska jag göra om det om 1 månad igen.
Så fick jag nån pasta som ska få igång aptiten igen som han ska ha 3 ggr om dagen i 2-3 dagar. + en påse med nått höfoder som man ska blanda ut i vatten så att han får i sig nått. Så ska tvångsmata Svante 2-3 dagar tills jag märker att han äter själv igen.
Men det tog en väldig tid att komma dit. Vi fick stanna vid en mack utefter vägen för bilen var på g att koka. Så när vi stannar ser vi att det droppar från slangen mellan kylaren och kylarvätskebehållaren. Så där stod vi och väntade på att kompisens kille skulle komma och kolla så vi kunde fortsätta vår resa.
Vi åkte vid 13 hemifrån och var framme i Linköping vid 17. Normalt skulle resan bara ha tagit 1.5 timme eller så
.
Men vi hade ringt till vet och sagt vi hade lite problem med bilen...
Så när vi kom fram och vet tittat på kaninen sa han att han tyckte att vi hade varit väldigt duktiga som hade tagit oss dit trots bilproblem och inte vänt hem och väntat tills i morron.
Nu är jag trött....