Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag har kommit på något att göra. Sitter och flätar mitt hår i små, små flätor....
    Jag har på 40 minuter hunnit igneom en tredjedel....börjar få kramp i fingrarna och ont i ryggen {#lang_emotions_yell}

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-14 21:06:44 följande:
    hahahaha Snälla! Låt det va så där nu... Så har du världens kull imorrn när du tar ut flätorna.. hahahaha.. Vilken jävla syn jag fick nu SNÄLLA!! Gör det o ta en bild..Shit vad trött jag är
    Det är det som är poängen haha kände för att göra nåt annorlunda, mitt hår är lite fuktigt också så jag hoppas jag får värsta frissan! Men mitt hår är rätt dåligt på att behålla lockar, jag lovar att ta bild
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-14 21:11:28 följande:
    Jag mena att ena sidan är krullig o andra rak Värsta coola juehaha!! ojoj...  Oj oj.. Nu är denna dam trött.. Jag hoppar... I säng nu.. Godnatt
    haha oh my! Nej det vågar jag inte ska ha körlektion på morgonen hahaha, kan inte se ut som ett spektakel då
    Gaah de här flätorna kommer ta hela natten att göra...men jag brukar ju inte lägga mig förräns vid 02 ändå så...

Meeees, du får inte lägga dig nu! Vi hör aldrig av dig nu för tiden. Jag gillar inte den där utbildningen längre, we want our Miss Boo back!!!{#lang_emotions_kiss}
    Sing for the moment
  • Bevabus

Klar med flätorna efter två timmar....nu sitter dom upprullade på mitt huvud i två knutar

FILMDAGS!

Sing for the moment
  • Bevabus

Har haft körlektion idag. Ska ner dit igen snart och betala körlektioner....tusenlapparna bara försvinner och försvinner
    Latdag iaf..bara chillar...

Sing for the moment
  • Bevabus

Fy va trött jag blev nu....får inte sova...och jag är ensam hemma också så jag VÅGAR inte sova!

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael