Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-14 19:27:56 följande:
    Vad du är duktig! Go beeev, go beeeeev!Jag käkar också kvällsmat. 2 kanelknäcke ala naturell och ett glas A-fil. Ekologisk sådan till och med. Så så behöver jag bara äta lite banan och kiwi och mjölk efter träningen ikväll. Som jag är väldigt sen med eftersom jag somnade ist.
    Vad vi är duktiga
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:34:22 följande:
    Hahaha vad söt du är! Olycklig kärlek, ja det är vi alla bra på att lyckas sätta oss i.
    Jag är rätt glad att det bara är en person i tråden som har pojkvän faktiskt, annars skulle jag vara så avundsjuk på er haha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:35:08 följande:
    DET är vi verkligen. Och det ska vi också vara stolta över.
    Absolut {#lang_emotions_laughing}
    Det är ingen idé att ge löften som att "jag ska sluta äta godis helt". Mycket bättre att skära ner på det bara och njuta av livet lite då och då
    Fil och banan är inte godis men det är ju också gott så. En av de få nyttigheterna som jag verkligen gillar
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:41:19 följande:
    Nej precis. Att ta bort ALLT gott kroppen är van vid är ju vansinne, det går ju inte. Då får man en chock ist. Jag får det iaf! På lördag ska jag belöna mig med geisha, och det kommer bli såååå mycket godare eftersom jag inte proppat mig full på det varje dag denna veckan. Automatiskt har jag skurit ner colan med typ hälften, och DET är ett stort framsteg för mig. Alla som känner mig vet att jag lever för min cola. Jag försöker käka nyttigt med knäcke, grovt bröd, fil, frukt osv. Men till middag käkar vi som vanligt.
    Precis, man njuter så mycket mera när man inte får det lika ofta {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:43:39 följande:
    Snart ska jag nog försöka bli av med mitt colaberoende med. Den är boven till mitt största kaloriintag just nu. Morgonen blir nog svår bara eftersom det är colan jag vaknar av på morgonen. Bamyl Koffein får införskaffas. För hujeda mig o dricka kaffe.
    Cola är ju bara såå gott, men jag dricker inte det så jättemycket faktiskt.
    Usch för kaffe, syrran har börjat dricka det men jag förstår inte hur hon kan
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:54:20 följande:
    Precis. Man behöver lite distans för att lära sig uppskatta det goda när man väl får det. Jag märkte nu hela sommaren och hösten när jag svullade choklad varje dag, att det var inte ens gott längre. Ändå MÅSTE jag ha det. Det var inte ens gott i munnen, ändå fortsatte jag stoppa in. Och så ska det inte vara.
    Ja usch, det blir ett sånt äckligt behov
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:55:39 följande:
    Ja men visst ÄR det. Finns ingen annan läsk som kan jämföra sig med äkta Cola. Inte konstigt att Cola är världens populäraste läsk, och att receptet finns bakom lås och bom med endast några som vet om det, med tystnadsplikt. Varför kunde inte jag uppfunnit colareceptet för? Jag vill bli rik. Om någon missat det.
    Jag vill också bli rik! Vi får slå oss ihop och uppfinna någon ny läsk som slår colan
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-14 19:55:57 följande:
    Ja cola är gott Men har upptäckt att jag måste vara sugen på det annars smakar det inte. Te är en bra och god koffein källa . Är tenarkoman
    Blä för te det klarar jag inte av. Enbart kallt turkiskt äppelte är gott och det ska drickas i Turkiet!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:07:42 följande:
    Oj oj oj, det där blir svårt. 1953 kom coca cola till sverige, innan dess var det förbjudet här. 1886 tillverklades cola för första gånge. 98% av jordens befolkning känner till coca cola, logotypen och konturflaskan. HUR ska vi slå detta!? Jag vet. Vi ska uppfinna cola, med exakt samma smak, UTAN socker och farliga lightskit i. SEN ska vi bli stenrika!
    DUUH, det här blir skitlätt för vi är skitsmarta!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-14 21:00:41 följande:
    antar att du syftar på mig, haha ... O du.. Det heter fästman Så fult ord
    haha
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael