Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-25 16:16:06 följande:
    han sa att han inte visste.. Han har bara vart är i 1 år ungefär.. Han bor i ludvika..
    Okej ra hoppas jag klarar mig ändå då
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 16:28:12 följande:
    undvik b-sås nu
    b-sås? vad står b:et för?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 16:35:08 följande:
    beanaise.. Kan inte stava
    Tur att jag inte äter det på pizzerior! Men tänk för att jag köpte faktiskt det idag på Konum, saknar det superdupergott ju
    Sing for the moment
  • Bevabus

Ähhm jaha, nu stack mamma och syrran till gymmet utan att säga något till mig. Jag satt instängd på mitt rum med hörlurar på..gick ner till köket men ingen var där...
    Hatar att sitta ensam hemma utan att ha min dörr öppen så jag inte hör om någon kommer in!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-25 17:02:25 följande:
    Nu har jag gjort och skickat in förra veckans närvaroprov... Nu har jag bara... eh... 4 prov att göra och ett redan inskickat prov som ska kompletteras... fy fan.
    Kanonbra!!! {#lang_emotions_laughing} ett steg är tusen gånger bättre än inget steg! Och komplettering fixar du snabbt, där har du väl fått reda på läraren vad det är du ska lägga till?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-25 17:50:48 följande:
    Ja det har jag. Så nu ska jag bara göra det också.
    Det fixar du snabbt, skit i att fixa frukost imorgon så får du tid över, ungarna kan gå utan
    Sing for the moment
  • Bevabus

BooBoo - nu har jag försökt svara till dig på facebook minst tio gånger men sidan bara krånglar, så jag svarar här istället...

Oki {#lang_emotions_laughing} let me know

Sing for the moment
  • Bevabus

Vår andra dejt...
    Jag blir nästan lite rörd över att vårt förhållande har hållit. Att dejta via nätet är ju som bevisat svårt, men vår kärlek håller i sig!!! {#lang_emotions_heart}

BooBoo skrev 2010-01-25 19:42:30 följande:
    Alright Jag o Bev ska på deeeeeeeeejt.. nananananaaaaaa O jag är en töööönt!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 20:14:33 följande:
    Vi kanske borde göra nåt speciellt.. Romantisk middag med ljus.. Vi äter spagetti o köttbullar (veg.) En snubbe med ukelele spelar nåt vackert..
    hahahaha vilken syn jag fick framför mig du vet verkligen hur du ska få mig att skratta, that's what I love most about you baby
    Hope Vikke don't mind
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 20:20:33 följande:
    Vikke is a bit jealous.. Well well Skratt i ett förhållande är viktigt

Fan nu vill jag att Familjen Annorlunda ska läggas up på tv4 play! Det brukar läggas upp direkten när avsnittet har börjat på TV. Jag vill se Jörgen, han är min favoritfarsa så skön attityd till livet!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael