Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-25 20:27:43 följande:
    JAG VILL OXO SETv4play vill verkligen inte funka för mig FAN!!Nä.. Jag ska upp o lägga mig nu.. Se film..ADJÖ!
    Adjöken fröken!
    Sing for the moment
  • Bevabus

En av ungarna i Familjen Annorlunda satt och skulle välja skivor att spela på ett kalas och storebrorsan frågade:
    "Vilken av de här vill du ha då?"
    Och ungen svarade
    "Den där, Michael Jackson"

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-25 21:58:34 följande:
    hehe =) Går det repris?
    Du kan se det på tv4 play, men det första avsnittet har dem tagit ner nu. Men avsnitt 2 och det som gick idag kan du se
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-25 22:07:23 följande:
    Okej då ska jag nog göra det i morgon eller så.. Kollar ju på 90210 :P Missade spårlöst oxå..
    Varför har du inte tittat tidigare? Det har ju gått i två veckor :P
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Bevabus skrev 2010-01-25 22:15:13 följande:
    Varför har du inte tittat tidigare? Det har ju gått i två veckor :P
    oj, tre menade jag!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-25 22:59:00 följande:
    På vadå? Jag har kollat på alla avsnitt med Spårlöst och Familjen Annorlunda det var bara idag som jag missade, jag såg förra veckan att 90210 och två andra program som jag följer på tv400 att de har gått två avsnitt eller vad det är. Tredje idag kanske eller om det är andra, har för mig att det är andra
    Okej. Fick för mig att du inte alls var intresserad men jag kanske blandade ihop dig med någon annan
    Sing for the moment
  • Bevabus

aa imorgon ska jag gå upp kl 7 så jag är redo för torsdagen!

Och imorgon börjar mina danslektioner, äntligen!! Jag har Lyrical imorgon och sedan Discodans på Torsdag...tänkte köpa mig en ny danströja idag, hoppas jag får tag i en!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-26 09:31:40 följande:
    Ah, coolt.
    Jag ville hellre dansa Disco Lyrical, men kunde inte för den kursen är bara för tävlingsdansare surt, för jag var en av dem som gick sommarkursen, när dem ville testa den hos elever och se om vi ville ha den kursen på schemat....Jag fick uppträda på Västerås Cityfestival med det och allt. Helt galet underbart och roligt!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael