• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

sitter i telefonkö till csn...
    du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:51:59 följande:
    För mig blir det 2,5 veckor emellan testerna Det var tydligen jättemånga sjuka på Vägverket nu, så det var därför man inte kunde få tid på direkten. De hade fått skjuta upp många tester.
    Okej, är det i denna månad eller nästa år?
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:00:10 följande:
    sitter i telefonkö till csn...du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
    Jag hatar verkligen det. BLÄ, ringde till alfa kassan för ett tag sedan och det var runt 32 före mej.. Så satt i kö i ca 10-15 min, jättekul när man hatar att prata i telefon med någon... Inte direkt
  • Bevabus

Båda

Brooke skrev 2009-12-01 13:03:36 följande:
    Jag hatar verkligen det. BLÄ, ringde till alfa kassan för ett tag sedan och det var runt 32 före mej.. Så satt i kö i ca 10-15 min, jättekul när man hatar att prata i telefon med någon... Inte direkt
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-01 11:21:17 följande:
    Har dom ingen brevlåda du kan slänga ner den i.
    Jo det har dom
    Men när jag ändå är där så kan jag ju gå in med den.. Få lite värme på köpet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:51:59 följande:
    För mig blir det 2,5 veckor emellan testerna Det var tydligen jättemånga sjuka på Vägverket nu, så det var därför man inte kunde få tid på direkten. De hade fått skjuta upp många tester.
    Okej, är det i denna månad eller nästa år?
    sitter i telefonkö till csn...du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:26:18 följande:
    Kom just hem från körskolan. Har bokat teori och uppkörning. Blir inte förräns om ett antal veckor men det känns lagom Då får jag öva på att köra när det är halt och snöigt ute också vilket är skönt. Jag vet inte om jag tänker säga datumen till er...jag ska ju inte säga nåt till familjen, så jävla jobbigt att behöva säga att man misslyckades om det nu blir så... We'll see
    Jag tycker du ska hålla truten
  • KikiBoo
    sitter i telefonkö till csn... du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
    sen ändras det till 5 samtal före..
  • KikiBoo

Ville är rolig.. Erbjöd han glass med han ville ha fiberik havregrynsgröt ist

Vi har öppnat en lucka o kollat på två Sune avsnitt. Jävla surt att varje avsnitt är 10 min långt..

Nu kollar Ville på Bad IGEN...

• Bevabus

tänker bara berätta när jag blir godkänd inte om jag blir underkänd

Brooke skrev 2009-12-01 13:10:45 följande:
    okej då får du berätta hur det går för dig =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael