• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 16:19:55 följande:
    ja kommer sakna henne, även fast hon inte stuckit än..
    Vart pyser hon?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

tror det var typ Luleå eller nåt..

BooBoo skrev 2009-12-01 18:23:44 följande:
    Vart pyser hon?
  • Ogabinne

Michael vann 4 av 5 awards på AMA förra veckan.
    Jermaine tog emot priserna åt honom, komma in hans tacktal. Var priserna till Michael eller Jermaine kan man ju undra. Och hur kommer det sig att han tackar klädmärket som gav kläder till hans familj för kvällen, och tackar sin egen familj, sina barn, men Prince, Paris och Blanket nämns inte ett ljud om!

Tack Jermaine för att du åtminstone tog 10 sekunder av ditt långa tal till att nämna Michael, det var ödmjukt av dig... vilken stropp!

• Bevabus

Det var konstigt att han tackade som att priset var till honom. Det är nog mera avundsjuka bakom Jermaine än vad man trott tyvärr.
    Men resten av talet tycker jag inte var så dåligt. Han nämnde ju trots allt mycket om Michael och liknande saker som han själv skulle ha tagit med i ett tal.

Ogabinne skrev 2009-12-01 19:49:46 följande:
    Michael vann 4 av 5 awards på AMA förra veckan. Jermaine tog emot priserna åt honom, komma in hans tacktal. Var priserna till Michael eller Jermaine kan man ju undra. Och hur kommer det sig att han tackar klädmärket som gav kläder till hans familj för kvällen, och tackar sin egen familj, sina barn, men Prince, Paris och Blanket nämns inte ett ljud om!

Jermaine för att du åtminstone tog 10 sekunder av ditt långa tal till att nämna Michael, det var ödmjukt av dig... vilken stropp!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-01 19:55:34 följande:
    Det var konstigt att han tackade som att priset var till honom. Det är nog mera avundsjuka bakom Jermaine än vad man trott tyvärr.Men resten av talet tycker jag inte var så dåligt. Han nämnde ju trots allt mycket om Michael och liknande saker som han själv skulle ha tagit med i ett tal.
    I slutet valde han att nämna några ord om michael, efter att han tackat klädbolaget, familjen, hans egna familj, nån som hjälpte jackson 5, SEN några ord om MJ, men MJs barn fick inte vara med i talet, men hans egna fick. Och JAG vill tacka, och så vill JAG tacka, JAG vill också tacka.
    Nej, jag tyckte det var ett uselt tal.
  • Ogabinne

Vad har Jackson 5 med dessa priserna att göra? MJ vann priserna för SIN karriär, för vad HAN har åstadkommit. Det var inte ett gemensamt pris till Jackson 5, det var bara MJs priser.

• Bevabus

Det där han sa om Jackson 5 tror jag handlade om MJ en del dock. Det var ju det som satte fart på hans karriär (trots att jermaine också var med där).
    Nej inte tycker jag det var ett bra tal inte. Konstigt också att han tackade sina egna barn. Men han tog iaf med det viktigaste med MJ, hans budskap. Så länge han nämner det så är jag nöjd, för det spelar ingen roll hur många priser Jermaine får ta emot för sin bror. Han kommer aldrig bli lika stor som MJ även fast han säkert försöker nu och han kommer aldrig bli uppskattad lika mycket av publiken som MJ.

Ogabinne skrev 2009-12-01 19:58:04 följande:
    I slutet valde han att nämna några ord om michael, efter att han tackat klädbolaget, familjen, hans egna familj, nån som hjälpte jackson 5, SEN några ord om MJ, men MJs barn fick inte vara med i talet, men hans egna fick. Och JAG vill tacka, och så vill JAG tacka, JAG vill också tacka. Nej, jag tyckte det var ett uselt tal.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael