• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

då gör jag det

BooBoo skrev 2009-12-01 13:09:50 följande:
    Jag tycker du ska hålla truten
  • Bevabus

nu kom jag fram och de kunde inte ens hjälpa mig blä vad det krånglar, och min lärare säger att hon inte vet vad hon ska göra för att hon har aldrig registrerat en elev i en databas förr...medans CSN säger att det måste hon ha gjort för att varenda elev ska registreras :S nu har jag gått typ tre månader utan studiebidrag...
    Jag klarar mig ju som tur är för jag har mina föräldrar som hjälp, men va tusan, jag vill ju ha mina pengar

BooBoo skrev 2009-12-01 13:10:50 följande:
    sen ändras det till 5 samtal före..
  • Bevabus

Just ja! Jag måste äta mina första lucka i chokladkalendern

Mm, de borde vara minst en timme långa..

BooBoo skrev 2009-12-01 13:13:06 följande:
    Ville är rolig.. Erbjöd han glass med han ville ha fiberik havregrynsgröt ist Vi har öppnat en lucka o kollat på två Sune avsnitt. Jävla surt att varje avsnitt är 10 min långt.. Nu kollar Ville på Bad IGEN...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:20:28 följande:
    nu kom jag fram och de kunde inte ens hjälpa mig blä vad det krånglar, och min lärare säger att hon inte vet vad hon ska göra för att hon har aldrig registrerat en elev i en databas förr...medans CSN säger att det måste hon ha gjort för att varenda elev ska registreras :S nu har jag gått typ tre månader utan studiebidrag...Jag klarar mig ju som tur är för jag har mina föräldrar som hjälp, men va tusan, jag vill ju ha mina pengar
    hmm, varför frågar hon inte någon annan lärare?
  • Bevabus

hon är typ den enda som undervisar där. men jag har bett henne att prata med assistenten nu om det.

Brooke skrev 2009-12-01 13:49:16 följande:
    hmm, varför frågar hon inte någon annan lärare?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 13:21:11 följande:
    Just ja! Jag måste äta mina första lucka i chokladkalendern Mm, de borde vara minst en timme långa..
    open it open it open it
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

oooooooh.... aaaaaaaaaah.... ooooooooh.....
    Annie are u ok.. Annie are u ok...

FAN!! Måste lära mig dansa

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 14:01:14 följande:
    men schhhh
    mumsar  på den lila... aaaaaah
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael