• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-01 10:47:03 följande:
    Jag o barnen ska kolla på Sunes julkalender
    Det gör ni rätt i
  • Brooke

Haha mamam frågade mig vad jag ville ha, jag vill ha ett spel till Wii super mario Bros det man hade till 8 bitars. Och lakan och påslakan. Fick veta att om mamma och pappa skulle köpa en symaskin till min svägerska som kostar 990, så ska dem köpte lika mkt till brorsan och sen så måste ju jag få något för 2000 :P så spel blir det, jag ska visa mamma MJbagen =) Den kostar 707 kr och sen spelet 500 då är vi uppe i 1207:- Får se va hon säger om det =) Får skicka en länk till hennes mejl, dock vet jag inte hennes mejl till hennes kommunadress :O hmm får logga in på hennes mail och kolla upp det =)

• Brooke
    Brooke skrev 2009-12-01 20:04:00 följande:
    Haha mamam frågade mig vad jag ville ha, jag vill ha ett spel till Wii super mario Bros det man hade till 8 bitars. Och lakan och påslakan. Fick veta att om mamma och pappa skulle köpa en symaskin till min svägerska som kostar 990, så ska dem köpte lika mkt till brorsan och sen så måste ju jag få något för 2000 :P så spel blir det, jag ska visa mamma MJbagen =) Den kostar 707 kr och sen spelet 500 då är vi uppe i 1207:- Får se va hon säger om det =) Får skicka en länk till hennes mejl, dock vet jag inte hennes mejl till hennes kommunadress :O hmm får logga in på hennes mail och kolla upp det =)
    Hmm kunde inte hitta hennes mail till den adressen får nog fråga mamma istället..
  • mona83

Jösses vilket gråt avsnitt av våra bästa år det var idag.

Lexie kom och sa att Zach var hjärndöd. Alla började gråta, Hope hysteriskt. Shawn stormade in i sjukhuskyrkan och slår sönder korset.
    Min moster satt och grät och jag satt och kämpade emot gråten....

• Brooke
    mona83 skrev 2009-12-01 20:13:54 följande:
    Jösses vilket gråt avsnitt av våra bästa år det var idag.Lexie kom och sa att Zach var hjärndöd. Alla började gråta, Hope hysteriskt. Shawn stormade in i sjukhuskyrkan och slår sönder korset. Min moster satt och grät och jag satt och kämpade emot gråten....
    Jag grät oxå.. Men jag vill se hur det går för Clarie, tror du hon får Zachs lever eller vad det var hon behövde?
    Och undrar när Jennifer kommer få veta att Jack lever, han är ju inte död han har ju bara försvunnit.. Han tog sig ur bilen och försvann..
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:17:41 följande:
    Jag grät oxå.. Men jag vill se hur det går för Clarie, tror du hon får Zachs lever eller vad det var hon behövde? Och undrar när Jennifer kommer få veta att Jack lever, han är ju inte död han har ju bara försvunnit.. Han tog sig ur bilen och försvann..
    Jag tror faktkist att hon får den, det var det första som damp ner i huvudet på mig när Celsea körde på Zach.
    Nu dör Zach och Claire får hans lever och överlever, nån måste dö för att den andre ska överleva....

Jag tror inte att Jack kommer tillbaka, han hade ju den där dödliga sjukdomen. det är ju därför han försvann nu efter att han körde av broin, han vill att Jen ska tro att han är död....
  • mona83

Fan jag måste fortsätta städa sen. Bara kolla på Navy Csi klart och sen damma innan hell´s kitchen.
    Dammsuga får vara tills i morron em...

• Brooke
    mona83 skrev 2009-12-01 20:28:49 följande:
    Jag tror faktkist att hon får den, det var det första som damp ner i huvudet på mig när Celsea körde på Zach. Nu dör Zach och Claire får hans lever och överlever, nån måste dö för att den andre ska överleva....Jag tror inte att Jack kommer tillbaka, han hade ju den där dödliga sjukdomen. det är ju därför han försvann nu efter att han körde av broin, han vill att Jen ska tro att han är död....
    Ja, jag det gjorde det hos mig oxå, tänkte direkt "nu dör Zach och Claire får organ av Zach" Men frågan är hur lång tid det kommer ta innan Hope accepterar det..
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:31:26 följande:
    Ja, jag det gjorde det hos mig oxå, tänkte direkt "nu dör Zach och Claire får organ av Zach" Men frågan är hur lång tid det kommer ta innan Hope accepterar det..
    Det kommer anatgligen ta ganska lång tid, frågan är ens om Hope kommer gå med på att donera levern till Claire. hon är ju likosm mitt uppe i sorgen efter att ha förlorat sin lilla son
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael