• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 15:57:09 följande:
    Var inte så jävla frågevis! Ja baoa sköja Vet inte, sockerförlust kanske haha Syrran kommer hem från skolan snart och då ska vi byta sängar..
    Määääääh
    Byta sängar?? voffa då da?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Hon har köpt en jättestor bäddsoffa, hon ville tänka praktiskt inför dagen hon ska flytta hemifrån :P
    Så då får jag hennes gamla säng, den är fin. Bättre än min gamla som jag har haft sen jag var typ 6 år hahaha

BooBoo skrev 2009-12-01 15:58:45 följande:
    Määääääh Byta sängar?? voffa då da?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 16:00:47 följande:
    Hon har köpt en jättestor bäddsoffa, hon ville tänka praktiskt inför dagen hon ska flytta hemifrån :P Så då får jag hennes gamla säng, den är fin. Bättre än min gamla som jag har haft sen jag var typ 6 år hahaha
    aha på så vis
    Shysst med "ny" säng.. Hoppas du kommer sova gott i den...
    När flyttar syrran då? Hur gammal va hon nu igen?
  • Bevabus

Hon är 17, kommer troligen att börja på en högskola som ligger långt bort om två år så det är därför hon har flyttplaner
    BooBoo skrev 2009-12-01 16:02:36 följande:
    aha på så vis Shysst med "ny" säng.. Hoppas du kommer sova gott i den...När flyttar syrran då? Hur gammal va hon nu igen?
  • Bevabus

va fan gör du där o gräver?

BooBoo skrev 2009-12-01 16:03:06 följande:
    usch.. Jag kom åt BBs anal
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 16:05:28 följande:
    va fan gör du där o gräver?
    BB var så gosig så jag lyfte upp han.. Han hade svansen i vädret. O huxflux så kom mitt finger på hans bullfitteanal, haha!
    O jag som är störd var ju tvungen att lukta på fingret, hahaha
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 16:05:11 följande:
    Hon är 17, kommer troligen att börja på en högskola som ligger långt bort om två år så det är därför hon har flyttplaner
    Ah! Ok! På så vis...
    Babysis are moving... far far away..
    Min är oxo far away...
  • Bevabus

hahahaha fy

BooBoo skrev 2009-12-01 16:06:43 följande:
    BB var så gosig så jag lyfte upp han.. Han hade svansen i vädret. O huxflux så kom mitt finger på hans bullfitteanal, haha!O jag som är störd var ju tvungen att lukta på fingret, hahaha
  • Bevabus

ja kommer sakna henne, även fast hon inte stuckit än..

BooBoo skrev 2009-12-01 16:07:35 följande:
    Ah! Ok! På så vis... Babysis are moving... far far away..Min är oxo far away...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael