• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

det var ett skämt brooke

Brooke skrev 2009-12-01 21:15:35 följande:
    Det där med att dem uppstod var för att Tony Demira(stavniNG?) hade kidnappat dem till en Ö som ingen kunde ta sig till eller ta sig från men dem lyckades.
  • mona83

Damningen är klar nu, gick fort och smidigt. Sugen på att dammsuga nu men känns som det är en aningens försent för det.
    Leah är fortfaranade vaken, hon kommer väl somna lagom tills jag lägger mig :-/. Men jag är glad att hon är i sin säng iaf

• Bevabus

den ligger under din säng, jag är synsk

Brooke skrev 2009-12-01 21:42:34 följande:
    Hum vart sjutton är mina papper från arbetsförmedlingen, har fått en bok men hittar inte den mappen :S
  • Bevabus

jag med...det var värst vad vi alla var redo att gå o lägga oss tidigt ikväll! ska bara äta upp min mat, sen blire att sussa

mona83 skrev 2009-12-01 21:43:32 följande:
    Nej nu kan hell´s få börja, jag vill gå och lägga mig :-/
  • mona83

nej nu går jag och tar en snabb rengörning av toaletten, det hinner jag innan Hell´s börjar....

Och nej, jag är inte ett dugg rastlös

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 21:44:15 följande:
    kan hon inte sova??
    Ne tydligen inte, hon har börjat sova middag nu sen Tobias började dagis. Vi kliver ju upp 1-1.5 tidigare än förut. Hon har somnat vid 8 dom andra kvällarna trots middagsluren. Men ikväll verkar hon pigg. Men hon kommer att somna om hon får vara ifred
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-01 21:44:34 följande:
    jag med...det var värst vad vi alla var redo att gå o lägga oss tidigt ikväll! ska bara äta upp min mat, sen blire att sussa
    Nån gång kommer ju alla dessa sena nätter och tidiga mornar ikapp en
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael