Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

vad ska jag skriva på "credit card holder"? är det jag eller?

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:40:49 följande:
    Jag vet inte. Prova båda! För du får ju veta direkt om köpet går igenom eller inte.
  • Bevabus

nu beställde jag...får se om det funkar eller om det inte går nu heller...vissa siffror fick jag chansa på :S

• Bevabus

mm men det står inget CVC på mitt.

Brooke skrev 2009-11-27 11:48:55 följande:
    vadå vissa siffror fick du chansa på?? :O Det som du ska skriva i är ju dem som står med 16 siffror sen under står det månad/år Då ska du trycka i dem, och på baksidan ska du trycka i de tre sista siffrorna där det står CVC
  • Bevabus

Nej nu skiter jag i det här! Är så trött på kort som inte fungerar. Jag ska få låna mammas kort ikväll (om pappa tillåter det för hon anser tydligen att hon behöver ha hans tillåtelse av någon underlig anledning. får de hur det går för han hatar att betala med kort på nätet jag lär väl aldrig få mina grejer).

• Bevabus

Jag sa ju förut att det står "VISA Electronic only"!!

Nej jag har inget kort där det står CVC efter. Däremot så har jag ett antal siffror på olika ställen som jag kan gissa mig till är CVC och det är det jag har gjort. Gissat.
    Men de vill inte ta emot mitt kort ändå, så det kanske är som Ogabinne säger, att mitt kort är ett sådant som helt enkelt inte går att shoppa för online.

Brooke skrev 2009-11-27 11:54:52 följande:
    Vad står det på kortet står det Visa eller står det VISA Electron? Kortet är märkt med en symbol.. och det där med CVC alla kort har dä.. Har du kollat på baksidan, i samma fält där man kan skriva sitt namn.. Ska göra en sak så får du se.
  • Bevabus

Jo det får du jättegärna göra tack!
    Jag menade bara att det verkar lite hopplöst, för hur gör jag än gör med siffrorna så verkar det inte fungera :/ har du nå tips på vad jag kan göra?
    adda mig på msn: carro_flin@hotmail.com

Lättare att snacka där

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:59:12 följande:
    Men jag skrev ju att jag kunde hjälpa dig om du vill?
  • Bevabus

yeah hope so

BooBoo skrev 2009-11-27 12:53:20 följande:
    Hoppas du får din MJ bag till julen bevan
  • Bevabus

men åh, inget går rätt för mig idag
    precis när jag ska gå in i duschrummet för att göra mig iordning innan jag går till körskolan så ringer pappa och säger att killarna med tvättmaskinen vi beställt är på väg....då vågar jag ju inte ens lämna rummet! går fortfarande runt i pyjamas och har inte borstat tänderna....blaa måste vänta

• Bevabus

Nu är dom här...hör de prata utanför dörren....och jag sitter tyst som en mus

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael