Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Har ni sett att Fl har skapat en helt ny kategori för SVININFLUENSAN! hahaha

• Bevabus

hahaha

Ogabinne skrev 2009-11-27 13:38:19 följande:
    Hahaha ni måste kolla in dessa!

• Bevabus

man var ju tvungen

BooBoo skrev 2009-11-27 13:46:38 följande:
    O där inne lämnade du ett spår
  • Bevabus

meh, nu får han dra härifrån...jag börjar nästan bli hungrig igen ju...måste till körskolan!

• Bevabus

hemma igen....typiskt nog så hann jag bara plugga en halvtimme för jag hade glömt att skolan stängde kl 15...
    så då gick jag på stan ett tag....och nu sitter jag här...
    det enda roliga med dagen var julstämningen på stan. nu vill jag bara krypa ner under täcket och somna tills det blir en ny dag, men jag har ju en födelsedagsmiddag att gå på ikväll..det blir kul tror jag, men med min otursdag så vet man inte.

• Bevabus

Va bra!

Brooke skrev 2009-11-27 16:08:35 följande:
    Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna.. Hej Sandra !Ursäkta att du ej har fått svar.Vi har haft sjukdom överallt.Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning fördetta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, menjag skall se om vi kan ordna upp detta ändå.Skicka ditt kontonr igen.Hälsningar,TomSå sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..
  • Bevabus

hahaha jävlar jag måste baka

Åh va mysigt att börja med pepparkakor och lussebullar snart såg att det finns ischoklad att köpa på ica nu också!

BooBoo skrev 2009-11-27 16:43:56 följande:
    Jamen jippi! Jag har ju knappt nåt juligt.. Tre julestjärnor och en sån där adventsstake.. Och inga glödlampor. Bara Villes rum som är fint.Jag måste fixa lite julestuff Ville sitter i fotbad.. Sen middag.. Sen.. Sen.. Nånting..Imorrn du Bevan kommer hela familjen o hälsar på. Då vill vi ha lussebullar, kaffe o saft
  • Bevabus

precis när jag inte trodde min dag kunde bli värre så mår jag illa och känner mig magsjuk :S men jag SKA ta mig tusan på födelsedagsmiddag ändå och ha kul, det här måste gå över inom två timmar

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael