Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

NU NI!! Nu har jag flyt
    Lilla uppkörningen gick kanon. Jag måste fortfarande öva mera på att planera, men det var det enda han hade att kommentera på. Sist var det fler saker än så!
    Sedan pluggade jag teori på datorerna och lyckades ÄNTLIGEN få godkänt på både Fas A och B! Fick som mest 67 poäng av 70.
    Så nu har jag bara Fas C och D kvar innan jag kan öppna repetitionstestet. Så det känner riktigt, riktigt bra

Angående killen...
    Vi pratade lite under åkturen, skämtade som vanligt och sådär. Han är ju så trevlig så det blir aldrig konstig stämning Men mina känslor förblir desamma. Lite småförälskad är jag fortfarande men jag ser ingen framtid och det är inte alls samma sak som förr. Han är inte den rätta för mig helt enkelt. Lite tråkigt men samtidigt så är det skönt att slippa alla de där jobbiga kärlekskänslorna *suck* man blir ju alldelels slut utav dem....

• Bevabus

det kändes inte halt ute idag som tur var även fast det säkert var det...bilen har nya däck, kanske var det som gjorde det? jag vet inte
    några andra som var ute och körde hade dock tyckt att det var jättehalt.

BooBoo skrev 2009-12-03 12:07:34 följande:
    Nä det är fan inge kul att köra när de är halt ute..Men det grejar du. Bra träning Hoppas du o Han fick en trevlig pratstund
  • Bevabus

jadå det här fixar ni utan nån spruta typ 70 % av mina vänner som tagit den sprutan har mått skit i flera dagar efter...så då känns det liksom inte riktigt värt att ta det där vaccinet haha....det är typ "välj mellan pest och kolera"...

BooBoo skrev 2009-12-03 12:24:57 följande:
    Puma är SJUK nu     Kom igen då sjuka fan. Ge dig på mig oxo. En dagisfröken ringde imorse. Kollade läget med oss. Hon undra om vi tagit svinsprutan. Man kan ju bli sjuk utav den.. Men nej det har vi inte gjort..  Om vi nu haft nå form av svinis så klarar vi av det just FINE Tänkte ta mig ut i kylan. Köpa lite mer alvedon.. Fixa en soppa. Äta massa glass..
  • Bevabus

uuuhhhhhh......hahaha, han kanske har ändrat sitt namn efter att han bytte religion? bytte inte han till islam om jag inte minns helt galet?

Ogabinne skrev 2009-12-03 13:23:41 följande:
    Hallå på er! Kolla vad jag hittade!Muhammad Abdul-Aziz (born Jermaine LaJaune Jackson; December 11, 1954) is an American Grammy Award-nominated singer.Vad då Muhammad?
  • Bevabus

haha nej det lär de väl inte göra konstigt ändå...de som byter namn brukar ju vilja bli kallade för det också..

Ogabinne skrev 2009-12-03 14:00:48 följande:
    Jo jag tror det. Men man får ett islamskt namn (fråga mig inte varför, tycker själv att det är sjukt) men man byter ju inte namn helt och hållet. Man är fortfarande folkbokförd som sitt vanliga. Tror jag! Vad då, kallar hans familj honom för Muhammad nu?
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2009-12-03 14:03:48 följande:
    Ja det finns mycket i islam som är wierd så det skulle inte förvåna mig.
  • Bevabus

hahaha

BooBoo skrev 2009-12-03 15:39:42 följande:
    Jag tror jag tar... cola haha!! Usch vad töntig jag är...
  • Bevabus

nice!

Ogabinne skrev 2009-12-03 16:12:52 följande:
    Vad glad jag blev när vi kom hem! På hallmattan låg Unmasked och väntade på mig så snällt. Ska bli riktigt spännande att läsa den efter allt man hört om den. Den ska vara väldigt bra... Och Bevvan! Frakt 0 kronor står det på min faktura. Så delleveransen gjorde inget.
  • Bevabus

Sorry can't help you .-D är så oteknisk som en människa kan bli!

Ogabinne skrev 2009-12-03 16:19:11 följande:
    Hörrni. Något helt OT.. Varje gång jag går in på en sida där det finns engelsk text kommer det upp en rad längst upp i fönstret som frågar om jag vill att Google ska översätta sidan. Jag vill aldrig att google ska översätta sidan, för Google SUUUUUGER på att översätta och allt blir totalt oförståeligt. Det jobbiga med den är att först öppnas sidan, sedan fryses sidan någon sekund och denna raden kommer fram, sedan uppdateras sidan, SEN kan jag använda sidan. O är det då så att jag trycker på något på sidan så ska det börjas om igen innan jag kan använda nya sidan. Som ni kanske redan förstått undrar jag om någon vet huuuur jag får boooooort denna dryga jäkel???
  • Bevabus

Såklart att vi ska dejta i vår

BooBoo skrev 2009-12-03 17:29:46 följande:
    Nähä jaha... Whaaaa! Hmm...Boooring!Hörrö Bevan.. Ska vi dejta i vår?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael