Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men...Rowan Atkinson är ju med i dem

Brooke skrev 2009-12-03 23:29:18 följande:
    jag har den och ja den är bra...
    Brooke skrev 2009-12-03 23:29:41 följande:
    Jaa men för jättelänge sen...
  • Bevabus

hahaha skämtar du?? I Scooby Doo har han ju en av de största rollerna han är med massor!

Brooke skrev 2009-12-03 23:48:55 följande:
    Inte så mkt..
  • Bevabus

nej men vi snackar ju om båda filmerna nu
    varför såg du scooby doo om du ogillar honom så mycket då?

Brooke skrev 2009-12-03 23:56:11 följande:
    jo men inte i Love actually, och där snackar han inte heller så mkt, vet inte ens om han snackar något i den filmen.
  • Bevabus

men du sa ju på bdb att du tvärvägrade att se rat race, sen ändrade du dig plötsligt och sa att du skulle se den en gång och sedan bestämma om den var värd att köpa eller inte...du var ju såå emot den förut...jag förstår bara inte skälet till den plötsliga ändringen?

god natt

Brooke skrev 2009-12-04 00:01:22 följande:
    Jag var barn, jag var rätt liten då jag såg den.. Och då tkt jag han var rolig. Varför sitter vi och diskuterar? Om jag säger att jag inte gillar han så mkt så är det så. Jag älskar Scooby Doo, och jag har ingen koll på att han var med i Scooby Doo, men jag vet att han är med i Love Actually, det går att se honom men MOTLIGT! så.. nu går jag.Gonatt
  • Bevabus

Jag frågade om du hade sett den och du svarade:
    "nej jag ha rinte sett den. Och det kommer jag inte göra heller.. "
    Så jo du sa visst att du inte skulle se den

Den går på tv med jämna mellanrum.

Brooke skrev 2009-12-04 00:13:55 följande:
    Jag tvärvägrade inte jag sa bara att jag inte är intresserad av Mr Bean för jag klarar inte av honom. Men jag lär ju aldrig kunna kolla på den eftersom jag vet ingen som har den, och jag vet inte ens om man kan hyra den på någon videobutik. Så det är en film som jag aldrig kommer att kunna se på säkert. Jag är oftast öppen för alla filmer, man kan ju iofs inte säga om den är bra eller dålig när man inte har sett den men ja. Det var länge sen jag skrattade åt Mr Bean och dylikt..
  • Bevabus

Jag sa ju att den går på tv med jämna mellanrum...

Brooke skrev 2009-12-04 00:16:10 följande:
    Nu ska jag kolla på youtube vad det är för film.. Vet duom den har gått på tv någongång? för antingen har jag sett den för länge sen eller så påminner den om en annan film jag har sett.
  • Bevabus

"så nu slutar vi..." haha

Brooke skrev 2009-12-04 00:25:35 följande:
    jaså gör den? :O okej, då får jag hålla ögonen öppna så kanske man ska se den då om du nu säger att den är så bra.. Men jag vet faktiskt inte om jag har sett den eller inte, den va väl ifrån 2001 va? Kan ha sett den men jag vet faktiskt inte.. får la se den någongång så får man se på den vägen om man känner igen den eller inte, men jag har inget minne av att jag har sett den faktiskt. Men kände igen där två killar står och diskuterar att ena av den ska gå på något så han ramlar ner för trappen så kommer det en dam och trampar på den och åker ner.. Men jag kan tänka på en annan film men jag vet inte.. Kan inte säga något mer om detta eftersom jag inte vet om jag har sett den så nu slutar vi..
  • Bevabus

Näe det är mycket vi inte vet här i världen.............

Brooke skrev 2009-12-04 00:26:52 följande:
    ja men då ska man ju veta NÄR den går.. Det vet man aldrig, Jag sitter inte varje dag och råglor i tvtidningen för att se när en film går på tv.. Om jag kommer över en film eller dylikt så tittar jag om det är intressant
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael