All we want for Christmas is Michael
Åååååh neeeeeeeej, inte nuuuuuu, soooooooov!!!! O så upp, som en levande död, om och om och om igen... life of a single mom, aint life great!
Nu knoppar jag också! Nightynight!
Kan tillägga: Är så OTROLIGT glad att mina barn vuxit ifrån det där nu, ingen välling, inga vakna om nätterna. Det är god natt, sen ligger de kvar i sina sängar o somnar direkt. Sover hela natten. Aldrig mera bebis för min del, den tiden är long gone!
O jag är tillbaka igen.
Funderar över en sak. Varför är så många engelska/amerikanska ungdomar så otroligt nonchiga över sitt språk? varför gör de sig till så otroligt, byter ut bokstäver, lägger till bokstäver, skriver som de uttalar orden, ord efter ord efter ord? Jag ser detta väldigt ofta på tex youtube och andra sajter. Visst gör vi så också ibland, med något ord. Oxå tex. Eller slänger in lite svengelska ord och så där. Men när det ser ut så här så börjar jag fan undra.
luv dhs song wii miss u mjj wii luv u rip
Vilket jag antar ska betyda "Love this song we miss you MJ love you RIP." Fattar inte meningen med att förlöjliga sig själv och sitt språk på det sättet.
Fast kom på nu, att man ser det väldigt ofta på svenska också... Folk som skriver som om de var fyllda med vacuum.
Nu, nattnatt, igen.
Här hittade jag en till kille som gör Aint no sunshine skitbra. Tycker sånt här är så häftigt. När det kommer en person till en talangtävling, sjunger inför publik för första gången, och får en hel publik att slänga sig upp, skrika och jubla. Det måste vara helt otroligt att vara med om.