Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-27 17:32:09 följande:
    aa jag längtar vet inte hur många som kommer, men han har bjudit typ alla dansare som vi känner på dansskolan så haha och man får ta med sig vänner själv...vi ska köpa biljetterna dagen innan, så jag är lite orolig att det inte ska finnas tillräckligt med platser:O vi ska ju trots allt gå en lördag och det är en ny och populär film! men men...vi får se hur det blir
    Vi håller tummarna!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-27 19:37:50 följande:
    Oh! Bodyguard var inte igår..  Underbar och älskad av alla vill jag gärna se
    Underbar o älskad av alla är skitrolig, jag avgudar Martina Haag, bodyguard borde jag se, jag har inte sett den sen jag var liten och minns inte ett jota från den, känns som om jag borde se den, men bröllopsfixaren är en sådan typisk mysig romcom som jag är svag för. Så, valet är svårt.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-27 19:46:30 följande:
    Martina Haag är grym. Har bara läst böckerna. Älskar dom Bodyguard har jag int heller sett sen jag var liiiiten.vad är bröllopsfixarn för film?
    J-LO är en weddingplanner, räddas av en kille när hon fastnar med sin sko i gatan, blir kär, får reda på att hennes nya klient är just den killen, bestämmer sig för att trots deras "romans" planera hans bröllop. And so on. Du hör ju redan här hur resan ska sluta.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-27 20:27:49 följande:
    Jaaaa men den känner jag ingen.. Har sett reklamen Visst är den där blonda hunken med med det konstiga efternamnet med där?
    Yummymummy Matthew McConaughey
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-27 21:39:37 följande:
    Ogabinne heter inte Jennifer Lopez Maria i bröllopsfixaren, Kallade inte hennes pappa henne för Maria eller läste jag fel? Dem kallar ju henne för Mary :S
    Hon heter Maria men kallas Mary. Smeknamn för Maria.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-27 21:29:24 följande:
    Ja! Så heter han ja Där snackar vi dripp dropp i trosan
    Haha ja han är en godbit!
  • Ogabinne

Haha lite kul att se Justin Chambers som italienare.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-27 21:55:56 följande:
    aha okej.. Han som spelar Massimo är han som spelar Alex Korev(stavning) i Grey's Anatomy
    Precis, Justin Chambers.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-27 21:55:56 följande:
    aha okej.. Han som spelar Massimo är han som spelar Alex Korev(stavning) i Grey's Anatomy
    Karev förresten
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael