• Mariohn

Hur ser en ful/vacker människa ut?

Kom igen nu. Jag vet att vi alla vill ge sken av att vi tycker att det är insidan som räknas men innerst inne har vi alla en personlig åsikt om vad som är fult eller inte rent utseendemässigt. Alla vet att det finns människor som blir otroligt vackra när de öppnar munnen och andra som blir precis tvärtom. Men denna tråden handlar om en människa vi aldrig tilltalat eller vet någonting om. Människan är ful/vacker till utseendet. Hur ser h*n ut enligt dig? Vad är riktigt fult och när vi ändå är i farten, vad är riktigt vackert?

Kommentarer som "det är insidan som räknas" är inte intressanta. Det vet vi redan. Och ja. Detta är en barnslig tråd.

• Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?
  • LyckligtSlut

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:38:23 följande:

En tjock kropp är ful. Finnar = fult. Kort hår på tjejer är oftast ganska fult. Sneda eller missfärgade tänderär fult. Sen sitter det ju mest i ansiktsdragen. Svårt att förklara. Hade det varit tillåtet så hade jag länkat till vissa människors profiler här på FL för att definiera ful.
    Håller med, men missfärgade tänder är SJUKT sexigt på män. Men andedräkten måste vara trevlig!
  • Eisa

Det ÄR faktiskt insidan som räknas. Ja det är sant! De jag varit attraherade av har inte varit de snyggaste jag vet, utan de har haft nån slags dragningskraft.

• Användarnamn är för mesar
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 22:43:31 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:38:23 följande: Håller med, men missfärgade tänder är SJUKT sexigt på män. Men andedräkten måste vara trevlig!
    Usch nej! Tänder är sjukt viktigt. Jag har dumpat killar för att deras tänder varit fel.
  • LyckligtSlut

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:45:04 följande:

Usch nej! Tänder är sjukt viktigt. Jag har dumpat killar för att deras tänder varit fel.
    Kanske jag fick dem då, så tack så mycket! För mig är det viktigt att de EJ är vita!
  • Buttelina
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 22:41:57 följande:
    Oh skulle man skriva de vackra sakerna också?Okej, ska skriva de VACKRA också då:Man:Mager, bara lite tränad, lång, blek, skarpa ansiktsdrag, sovit i kostym-look.Kvinna:Rödhårig eller blond, blek, fräknig, röda läppar, stora ögon, höga kindben, synliga nyckelben, långa ben, klänning eller kjol - ALDRIG byxor förutom vid träning kanske eller vissa alt.stilar, lång lockigt hår, korta naglar med avskavt nagellack, sotigt smink, gärna röd lång klänning med slits och vit pälsbolero^^
    typ ALLT det du skrev är med på min ful -lista utom långt vackert hår
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Användarnamn är för mesar
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 22:46:11 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:45:04 följande: Kanske jag fick dem då, så tack så mycket! För mig är det viktigt att de EJ är vita!
    Vita, raka tänder o0ch ett pepsodentsmile... mmmmm
  • Stinky

Vacker man: lagom tränad, lång, snälla, stora ögon -gärna bruna eller mörkblå, bländande leende, fylliga läppar, mörkt, kortklippt hår, inte alltför blek, smilgropar och hål i hakan (dock inte alltför djupt). Normalviktig.

Ful man: spinkig eller alldeles för överviktig och kort. Pliriga ögon, tunna läppar, ovårdade tänder, grådaskig hy, långt och ovårdat hår, "kraterfejs", dålig hållning.

Vacker kvinna: normalviktig, timglasformad, långa ben, vackert, friskt och böljande hår, stora, varma ögon med långa ögonfransar, bländvitt leende och fylliga läppar, smilgropar, lagom sminkad.

Ful kvinna: tunt, stripigt och fett hår, grådassig i hyn, alldeles för smal eller jättetjock, dålig hållning, tunna läppar, ovårdade tänder, för tätt eller för glest mellan ögonen, "kraterfejs", för mkt smink eller ingen smink alls beroende på de naturliga färgerna. Men framförallt: dålig hållning.

• Lillismaj

Snyggt på kvinna - Stora bruna ögon, stora läppar, tjockt mörkt hår. Smilgropar är jääättefint (min lilla dotter har en).
    Snyggt på man - Stora bruna ögon, halvstora läppar, BREDA AXLAR (viktigast av allt), tjockt brunt ruffsigt hår, vältränad (absolut inte anaboltypen) men
    håriga vältränade underarmar som sticker ut under uppkavlad skjorta slår allt.

• Carpe diem1981
    Bam skrev 2009-11-20 22:21:57 följande:
    Smilgropar är nog det finaste man kan hitta på en människa.
    beror på vart dom sitter, lite charmiga om dom sitter på kinderna, men en smile-grop i hakan ser dessvärre bara ut som ett enda stor rövhål enligt mig..haha
  • Lillismaj

Carpe diem1981 skrev 2009-11-20 22:53:39 följande:

beror på vart dom sitter, lite charmiga om dom sitter på kinderna, men en smile-grop i hakan ser dessvärre bara ut som ett enda stor rövhål enligt mig..haha
    Men då kallar man det inte smilgrop! Smilgrop sitter på kinden.
Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?