• Mariohn

Hur ser en ful/vacker människa ut?

Kom igen nu. Jag vet att vi alla vill ge sken av att vi tycker att det är insidan som räknas men innerst inne har vi alla en personlig åsikt om vad som är fult eller inte rent utseendemässigt. Alla vet att det finns människor som blir otroligt vackra när de öppnar munnen och andra som blir precis tvärtom. Men denna tråden handlar om en människa vi aldrig tilltalat eller vet någonting om. Människan är ful/vacker till utseendet. Hur ser h*n ut enligt dig? Vad är riktigt fult och när vi ändå är i farten, vad är riktigt vackert?

Kommentarer som "det är insidan som räknas" är inte intressanta. Det vet vi redan. Och ja. Detta är en barnslig tråd.

• Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?
  • LyckligtSlut
    Jess87 skrev 2009-11-20 23:01:55 följande:
    haha aldrig hört talas om att man tycker att missfärgade tänder är sexigt.. tur att det finns nån för dem oxå haha. killar med lite längre hår o som missköter det är det äckligaste som finns.. flottigt o stripigt.. långt hår på killar behöver inte vara fult, MEN SKÖT HÅRET ISÅFALL!
    Ja, och tandställning... Nu ska tyvärr min man plocka ut sin som han haft i 20 år. Tycker att han borde ha den ett tag till för min skull. Jag och tandställningen har ju fått så kort tid ihop^^
  • Carpe diem1981
    Stinky skrev 2009-11-20 23:01:00 följande:
    Carpe diem1981 skrev 2009-11-20 22:58:41 följande:
    Charlize är SÅ vacker! Och Jennifer och Sarah Jessica är SÅ fula! Snacka om att du prickat in rätt!
    ja eller hur*skrattar*
  • Buttelina
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 23:03:53 följande:
    Ja, och tandställning... Nu ska tyvärr min man plocka ut sin som han haft i 20 år. Tycker att han borde ha den ett tag till för min skull. Jag och tandställningen har ju fått så kort tid ihop^^
    du är lite weird
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • LyckligtSlut
    Buttelina skrev 2009-11-20 23:05:22 följande:
    du är lite weird
    Kanske lite. Men det är extremt skönt ibland att ha vissa grejer man gillar mycket som andra inte alls gillar. Då tycker ju jag att min man är sexigast på jorden och jag nästan dånar av lycka varje sekund jag får röra i honom, men alla andra tycker inte samma så jag får ha honom för mig själv PLUS att de som har missfärgade tänder och underviktiga sällan får höra att de är sexigast på jorden så de blir så tacksamma! Och jag menar ju det! Bra stämning hemma och alla glada:)

Försökte gå in på ditt konto och kolla om du har en man i galleriet och hur han ser ut, med tanke på hur olika vi tycker, men det var låst:( Skulle aldrig sagt något oavsett vad jag tycker såklart, men var nyfiken!
  • Buttelina
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 23:11:13 följande:
    Kanske lite. Men det är extremt skönt ibland att ha vissa grejer man gillar mycket som andra inte alls gillar. Då tycker ju jag att min man är sexigast på jorden och jag nästan dånar av lycka varje sekund jag får röra i honom, men alla andra tycker inte samma så jag får ha honom för mig själv PLUS att de som har missfärgade tänder och underviktiga sällan får höra att de är sexigast på jorden så de blir så tacksamma! Och jag menar ju det! Bra stämning hemma och alla glada:)Försökte gå in på ditt konto och kolla om du har en man i galleriet och hur han ser ut, med tanke på hur olika vi tycker, men det var låst:( Skulle aldrig sagt något oavsett vad jag tycker såklart, men var nyfiken!
    hehe jag gick in till dig med men där var tomt

tycker det är helskönt att det finns folk som dig som gillar det "udda". själv tycker jag grymt mycket om korta, gärna hjulbenta killar också ganska ovanligt {#lang_emotions_tongue_out}
    det betyder ju att det finns nån för alla {#lang_emotions_heart}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Stinky

Just, ja! Glömde det viktigaste: NÄSAN!!! Näsan är den absolut viktigaste punkten i hela ansiktet för mig! Är den ful, förstörs hela utseendet! Folk som känner mig tycker att jag är konstig, men det är verkligen något som jag spanar in

• LyckligtSlut
    Buttelina skrev 2009-11-20 23:14:23 följande:
    hehe jag gick in till dig med men där var tomt tycker det är helskönt att det finns folk som dig som gillar det "udda". själv tycker jag grymt mycket om korta, gärna hjulbenta killar också ganska ovanligt det betyder ju att det finns nån för alla
    Ja, jag vill vara lite anonym här. Inte så noga, men lite anonym just nu. Tror inte att HAN skulle vara bekväm med att jag lägger upp något på honom öht heller, även om jag vill! Skriver lite väl ingående i sextrådar ibland och hans kompisars fruar hänger här, så vi får se!

Kort och hjulbent är verkligen inte mig grej, nej. Men kobent är värre!
  • Stårschan
    Stinky skrev 2009-11-20 23:17:37 följande:
    Just, ja! Glömde det viktigaste: NÄSAN!!! Näsan är den absolut viktigaste punkten i hela ansiktet för mig! Är den ful, förstörs hela utseendet! Folk som känner mig tycker att jag är konstig, men det är verkligen något som jag spanar in
    Vilken typ av näsor betraktar du dåsom fula, respektive snygga (släng gärna in kändisars näsor, för dem kanske vi förstår oss på)
    Vänligen tillse att hjärnan är inkopplad i god tid innan du öppnar munnen.
  • Stinky
    Stårschan skrev 2009-11-20 23:38:10 följande:
    Vilken typ av näsor betraktar du dåsom fula, respektive snygga (släng gärna in kändisars näsor, för dem kanske vi förstår oss på)
    Gerard Depardeu är ett ypperligt exempel där näsan blir handikappande för utseendet. Detsamma gäller även Reza i "Idol" (om hon nu kan kallas för kändis) och Amy Winehouse. Sen så stör jag mig på Brad Pitts näsa. Den gör att jag inte tycker att han är särskilt snygg.

Johnny Depp har en fin näsa. Heidi Klum har också en schyrre näsa om jag minns rätt. Aristokratiska näsor och utseenden är perfekta enligt mitt tycke
  • Pimpinellan

Riktigt ful är man först när man är vanskapt/skadad/saknar kroppsdelar som te.x ett öga eller näsa. Mindre snygg/alldagliga är det ju många som är,men de brukar oftast kompensera utseendet genom att ha andra positiva drag. Men visst finns det såna som man undrar vad deras partner ser i dem... Ruggugglor i kubik som ändå blir gifta och får barn.

Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?