• Mariohn

Hur ser en ful/vacker människa ut?

Kom igen nu. Jag vet att vi alla vill ge sken av att vi tycker att det är insidan som räknas men innerst inne har vi alla en personlig åsikt om vad som är fult eller inte rent utseendemässigt. Alla vet att det finns människor som blir otroligt vackra när de öppnar munnen och andra som blir precis tvärtom. Men denna tråden handlar om en människa vi aldrig tilltalat eller vet någonting om. Människan är ful/vacker till utseendet. Hur ser h*n ut enligt dig? Vad är riktigt fult och när vi ändå är i farten, vad är riktigt vackert?

Kommentarer som "det är insidan som räknas" är inte intressanta. Det vet vi redan. Och ja. Detta är en barnslig tråd.

• Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?
  • LyckligtSlut
    Buttelina skrev 2009-11-20 22:46:51 följande:
    typ ALLT det du skrev är med på min ful -lista utom långt vackert hår
    Haha, som jag skrev till Användarnamn är för mesar, desto fler till mig!

En fråga då, gillar du mina fulsaker i inlägg 14 då tro?
  • LyckligtSlut

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:47:53 följande:

Vita, raka tänder o0ch ett pepsodentsmile... mmmmm
    Som mina egna då. Ser mesigt ut!
  • Användarnamn är för mesar

Just det, vacker:

Båda könen: Lång och smal (ej spinkig), fint solbränd hud (lite färg, inte allt för brunt), vita, raka tänder, rena, korta naglar, tydligt blåa ögon (inget grått skit)
    Kvinnor: långt tjockt lockigt hår
    Män: Kort tjockt hår (tunnhårighet är äckligt)

Fräknar i måttlig mängt är otroligt fint på kvinnor.

Rött hår och fräknar på män är bara fult

• Carpe diem1981

alldagligt utseende går fet-bort hos mig. Lillgammla människor går också bort.
    Har svårt för kvinnor som ser ut som män. Alltså med väldigt maskulina drag som tex Jennifer Aniston eller Sarah Jessika Parker.
    Gillar det feminina utseendet, stora vackra ögon, lagom stor kropp, inget benrangel men inget fetto heller!
    Inga plastik-fantastik, finns nog inget fulare. För att beskriva perfektion i mina ögon så heter hon Chalize Theron.
    Män....inte för spinkiga, gärna ett sexigt ansikte, hårda drag (men inte för hårda), lite mystiska, inte för välpumpade, runt 180 cm, gärna mörkt hår och mörka ögon...har svårt för blonda killar över lag...blir inte lika lätt attraherad av det ljusa som det mörka.

Mängt = mängd.

• Carpe diem1981
    Lillismaj skrev 2009-11-20 22:56:06 följande:
    Carpe diem1981 skrev 2009-11-20 22:53:39 följande:
    Men då kallar man det inte smilgrop! Smilgrop sitter på kinden.
    jaha, vad kallar man det då? Min ena kusin kallar sin grop i hakan för smilgrop....vet inte vad man annars skulle kalla det för..hahaha...rövhål i hakan går ju bort...lite elakt kanske...
  • Stinky

Carpe diem1981 skrev 2009-11-20 22:58:41 följande:

alldagligt utseende går fet-bort hos mig. Lillgammla människor går också bort. Har svårt för kvinnor som ser ut som män. Alltså med väldigt maskulina drag som tex Jennifer Aniston eller Sarah Jessika Parker. Gillar det feminina utseendet, stora vackra ögon, lagom stor kropp, inget benrangel men inget fetto heller! Inga plastik-fantastik, finns nog inget fulare. För att beskriva perfektion i mina ögon så heter hon Chalize Theron. Män....inte för spinkiga, gärna ett sexigt ansikte, hårda drag (men inte för hårda), lite mystiska, inte för välpumpade, runt 180 cm, gärna mörkt hår och mörka ögon...har svårt för blonda killar över lag...blir inte lika lätt attraherad av det ljusa som det mörka.
    Charlize är SÅ vacker! Och Jennifer och Sarah Jessica är SÅ fula! Snacka om att du prickat in rätt!
  • Buttelina
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 22:56:18 följande:
    Haha, som jag skrev till Användarnamn är för mesar, desto fler till mig!En fråga då, gillar du mina fulsaker i inlägg 14 då tro?
    hmmm en del håller jag med om

jag tycker det är grymt snyggt med en solbränd kille med kritvita tänder *mums* och en tight tshirt mmm

när det gäller vad som är fult på tjejer håller jag med om allt du skrev utom att jag tycker det är fint med solbränna även där.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Jess87

haha aldrig hört talas om att man tycker att missfärgade tänder är sexigt.. tur att det finns nån för dem oxå haha.

killar med lite längre hår o som missköter det är det äckligaste som finns.. flottigt o stripigt.. långt hår på killar behöver inte vara fult, MEN SKÖT HÅRET ISÅFALL!

LyckligtSlut skrev 2009-11-20 22:46:11 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-20 22:45:04 följande: Kanske jag fick dem då, så tack så mycket! För mig är det viktigt att de EJ är vita!
Svar på tråden Hur ser en ful/vacker människa ut?