• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • ramone1
    littlemisstrouble skrev 2009-12-17 23:03:07 följande:
    Tycker dock att dom kunde ha något annat än cirkusmusik när dom visar morgan i bild.
    jo han framstår som lite trög så men att han går så slött å allt händer så segt r nog inte dom som sagt till honom
  • littlemisstrouble
    ramone1 skrev 2009-12-18 10:07:55 följande:
    jo han framstår som lite trög så men att han går så slött å allt händer så segt r nog inte dom som sagt till honom
    han är ju på ett visst sätt men jag tycker dom spär på weardostämpeln med cirkusmusiken. inte så snällt.
    Planering är a och o......
  • pyretpå väg

finns det sulkysar,den enkla modellen?
    va kostar dom?

• AochJsMamma

pyretpå väg skrev 2009-12-18 11:30:16 följande:

finns det sulkysar,den enkla modellen?va kostar dom?
    det finns, minns inte pris dock....men billiga är dom!
  • Ruggugglan

Åkte till Ullared i förmiddags. Kom fram runt elva tiden och det var lagom med folk. Fick tom parkeringsplats rätt nära! Har vi inte lyckats med på ett bra tag. Ingen kö in, och ingen kö till kassan. Så trots barnbidraget var det inte kaos Men jag tyckte att flera var på riktigt dåligt humör och fräste åt en trots att man inte ens stod i vägen. Antar att julstressen går ut över humöret hos många

BF 24 januari.
  • AochJsMamma

Vi åkte ner i eftermiddags o var där tills det stängde, inte alls mkt folk..typ tomt bland barnkläderna. Lite mer i leksaks avd, men inte så att det inte gick att gå o kika utan problem..nöjd med dagen o för första ggn på LÄNGE så hann jag verkligen kolla igenom allt, kul!!

Det var nån som frågade om FP flygplan fanns, det finns det!! 149 kr

• Angelicaa

har en pojk på snart 2 år som älskar byggare bob å spindelmannen, har ni nåt tips på nnåt som ev kan finnas me dessa figurer? å då gärna passa till en sådan knatte:)

Hur gör ni som måste ha me er barn till ullared? har ångest inför kommande vecka då jag måste ta me mina små på 1½ & 2½ dit ner...iofs e mamma med, men att få dom sitta i vagn så länge känns rätt otroligt för min del...nåt mut-tips? :D

• MiaP

Fragile Flower skrev 2009-12-18 21:26:09 följande:

Åkte till Ullared i förmiddags. Kom fram runt elva tiden och det var lagom med folk. Fick tom parkeringsplats rätt nära! Har vi inte lyckats med på ett bra tag. Ingen kö in, och ingen kö till kassan. Så trots barnbidraget var det inte kaos Men jag tyckte att flera var på riktigt dåligt humör och fräste åt en trots att man inte ens stod i vägen. Antar att julstressen går ut över humöret hos många
    Men när man åker och julhandlar på Ge-Kås ska man ju ha KUL och vara GLAD! Vad är det med människor? Bättre de stannar hemma och tjurar

Hade en kompis som var i onsdags. Inte mycket folk då heller. Jag som brukar åka och handla julklapparna i november med två miljoner andra tänker vänta till julveckan nästa år!
  • Umkhaled
    Angelicaa skrev 2009-12-19 07:28:26 följande:
    har en pojk på snart 2 år som älskar byggare bob å spindelmannen, har ni nåt tips på nnåt som ev kan finnas me dessa figurer? å då gärna passa till en sådan knatte:)Hur gör ni som måste ha me er barn till ullared? har ångest inför kommande vecka då jag måste ta me mina små på 1½ & 2½ dit ner...iofs e mamma med, men att få dom sitta i vagn så länge känns rätt otroligt för min del...nåt mut-tips? :D
    Det finns ett lekland för barnen uttanför GeKås,kanske din mamma kan ta dem en runda dit så de få leka av sig.
  • Ruggugglan
    Angelicaa skrev 2009-12-19 07:28:26 följande:
    har en pojk på snart 2 år som älskar byggare bob å spindelmannen, har ni nåt tips på nnåt som ev kan finnas me dessa figurer? å då gärna passa till en sådan knatte:) Hur gör ni som måste ha me er barn till ullared? har ångest inför kommande vecka då jag måste ta me mina små på 1½ & 2½ dit ner...iofs e mamma med, men att få dom sitta i vagn så länge känns rätt otroligt för min del...nåt mut-tips? :D
    Det finns ett litet set med Byggare Bob lego från 2år tror jag det var
    BF 24 januari.
Svar på tråden Gekås vol 13